Ik bied mijn grote zeer weinig gebruikte Crumpler Zoomiverse XL fotorugzak aan. Hij past in een lange reeks probeersels, maar staat nu stof te vangen. Een zeer hoogwaardig product dat absoluut een nieuwe eigenaar kan gebruiken!
Joh, verkoop je die echt??? In mijn optiek is dit de beste fototas ever (je kunt een 300 en 500mm, een body en wat kleinere lenzen er eenvoudig in kwijt). Crumpler heeft ook goede service: mijn gesp was tussen de autodeur gaan zitten en was gebroken, en ik heb gratis een nieuwe gekregen. Het is qua fototassen de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb, en ik denk ook niet dat ik die tas ooit ga vervangen!
Gender: Male Age: 43 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 248 Location: Amsterdam
Posted: Wed 15 Apr 2009, 13:30 Post subject:
Volgens mij zijn ze niet echt meer nieuw te krijgen zelfs! Het is inderdaad een toptas maar ik gebruik hem gewoon te weinig cq ik ben te weinig een fotograaf om hem goed te gebruiken. Spread the word (heb je al een beetje gedaan natuurlijk waarvoor dank)
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Wed 15 Apr 2009, 14:21 Post subject:
is die ook al niet meer te krijgen?
en brians hot tub (de voorganger, die heb ik) is pas een jaar of 1,5 uit de handel...
snelle jongens die australiers.
zeer degelijke tas overigens. en goed doordachte indeling die je ook op allerhande manieren kan inrichten.
Net te smal voor een 600 F4 of 400 F2,8 schat ik, maar een 500 F4 past er prima in met gemonteerde tc1,4 (en dan past de labtop er nog bij).
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum