Mijn fotoapparatuur pastte niet meer in mijn oude rugtas. Ik heb daarom een grotere aangeschaft. Nu heb ik er nog eentje over. Het gaat om een lowepro phototrekker classic. Hij verkeert in nieuwstaat. Ik bied 'm te koop aan voor 75 euro (huidige nieuwprijs is 216 euro). Bijgaand een link met meer informatie.
Gender: Male Age: 45 Joined: 28 Dec 2004 Posts: 64 Location: Klundert
Posted: Thu 14 Jul 2005, 20:27 Post subject:
ik heb ook deze rug zak en mijn 300d met 50-500mm past er helemaal in en aan de zijkant kan ik mijn converters en eventueel nog een andere lens kwijt en k heb volgens mij nog de mini ook
Posted: Thu 14 Jul 2005, 21:39 Post subject:
Natuurlijk past die body wel IN de tas, maar niet AAN/boven de 500.
Even terzijde, waarom zou je je body eraan willen? Dat is alleen maar gevaarlijk. Als je tas ergens vanaf valt, dan is je body wel aan gruzelementen.
In deze tas stop ik de 500, 150macro, 20-35 groothoek, keuze uit 400,300 of 70-200, 2 converters, 3ringen, flitser, extra 1d batterij enne die 1dmk2 natuurlijk. Daarnaast is er nog zat ruimte voor kleine meuk, zoals penlites, filtertje, kabeltje etc etc.
Persoonlijk vind ik deze tas 'beter' dan de AW vanwege het gewicht van de tas en die halve cm meer diepte, die best wel crusiaal is voor de grote lens.
Die 300D en 100-400 kunnen boven elkaar (of zoals je wilt) aan elkaar in de tas.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum