hans gebuis wrote: |
heb ik het nou verkeerd of is de uitslag iets te voorbarig bekend gemaakt? dacht: cijferen t/m 1-na laatste dag, uitslag laatste dag vd maand?
al met al heb ik dus niet becijferd, gelukkig nog wel becommentarieerd. desalniettemin zou mijn stem geen verandering in de uitslag hebben bewerstelligd, denk ik, dus jaap....van harte. benieuwd naar je opdracht. groet, hans. |
Jaap Schelvis wrote: |
Als niet-lesgevend bioloog heb ik mij toch vaak afgevraagd waarom biologie zo populair is op de middelbare school. Ik heb mij bedacht dat de reden daarvoor waarschijnlijk is dat vrijwel alle lessen te maken hebben met seks of eten. Twee onderwerpen die de meeste mensen (en zeker pubers) wel aanspreken. De voortplanting hebben we al gehad in de mei-opdracht dus voor juli dacht ik aan ETEN (of gegeten worden). Een ruime thematische opdracht waar iedereen iets mee kan met als enige beperking dat het onderwerp wel een vogel moet zijn. Dus een bidsprinkhaan met een vlindertje tussen de kaken kan niet, maar datzelfde vlindertje achterna gezeten door een vliegenvanger is wel prima. Verder kun je natuurlijk met deze opdracht alle kanten uit die je maar wilt: duikende sterns, plukkende sperwers, vinkachtigen die zaadjes oppikken, als er maar gegeten wordt. Originaliteit is natuurlijk ook bij deze opdracht een pré, maar in eerste instantie gaat het om een mooie, aansprekende, technisch goede foto die bij het thema past.
Lees nog wel even de regeltjes op de bladzijde over de competities http://www.birdpix.nl/competities.php?show=voorwaarden_maandopdrachten om teleurstellingen te voorkomen. Afgelopen maand was het aantal inzendingen verdubbeld t.o.v. mei dus laten we proberen om dat nog een keer te doen! |
spooky wrote: |
Waarom kan ik geen rating geven?
of ben ik al te laat? |