Gender: Male Age: 82 Joined: 23 Dec 2005 Posts: 201 Location: Heerhugowaard
Posted: Thu 06 Nov 2008, 23:37 Post subject: Fotoreis Zuid Afrika
Ik zou vogens jaar een paar weken naar Oost Afrika willen en uitsluitend dieren willen fotograferen met de nadruk op vogels. Dus vooral niet de bekende toeristische plaatsen bezoeken, dat heb ik al gedaan.
Wie weet van zo'n reis! of heeft dat zelf eens gedaan.
Ed _________________ Nikon Z9 en de D850- Nikon FTZ2 Nikon800mm FL VR, Nikkor 100-400 S Nikon 50 mm 1.4 - 24-120 mm
Nikon 1.4 III en Nikon 1.7 - Full Wimberleyhead 2 op de Feisol CT3401 en 3371 .
Gender: Male Age: 64 Joined: 22 Aug 2003 Posts: 162 Location: Tienhoven (Utr.)
Posted: Fri 07 Nov 2008, 12:13 Post subject:
Ik ben zelf in verschillende landen in Afrika geweest (Kenya, Tanzania, Zuid-Afrika etc.) en Ethiopië en Oeganda zijn mij het best bevallen (vorig jaar trips gemaakt in deze landen). Ethiopië vanwege de vele vogelsoorten waaronder vele endemen en Oeganda vanwege de combinatie vogels, groot wild (waaronder de Berggorilla's) en de zeer professionele en betrouwbare gids die ik daar had en de rust qua andere toeristen (geen rijen auto's bij een Leeuw). Als je wilt kan ik je wel wat adressen geven.
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Fri 07 Nov 2008, 17:00 Post subject: Ethiopie
aardig wat landen bezocht in Afrika maar Ethiopie staat voor mij bovenaan ook wat vogels betreft (Uganda ken ik niet) evt wel wat info beschikbaar. Zuid Afrika biedt natuurlijk ook heel veel.
grtz guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Ik weet niet of ik te laat ben, maar kijk eens naar www.jambo.nl hier is iemand werkzaam die verstand heeft van fotograferen en weet waarschijnlijk wel de beste plekken in Afrika!!
Succes, Agnes _________________ 50D
28-300 IS USM
100-400 IS USM
10-22
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum