Posted: Sat 25 Jul 2009, 15:59 Post subject: Nieuwe Canon 40 D met Canon 400 mm L (f/5,6) lens
Te koop: Nieuwe Canon 40 D met 2 jaar garantie en (demo) Canon L 400mm lens (f/5.6) met volledige garantie. Kwaliteit voor een betaalbare prijs... In één koop(je): vraagprijs: 1595 euro. Weg = Pech! Stuur even een PM. groet, Willem
Last edited by Willem de Wolf on Mon 27 Jul 2009, 12:43; edited 1 time in total
Posted: Sat 25 Jul 2009, 21:32 Post subject: nieuwe 40 D en 400 mm telelens
De body is helemaal nog niet gebruikt (dus gloednieuw!) en de telelens is slechts zeer beperkt gebruikt om te testen. Ik ben uiterst tevreden over deze combi. Retesnel en goed scherp!Gewoon klasse! Ik ben ervan overtuigd dat velen dit met mij kunnen beamen. Waarom doe ik deze combi van de hand? Als ik het geld niet nodig had voor een andere investering, zou ik de set natuurlijk gewoon houden... Als je al een tijdje van plan bent met goed materiaal vogelfoto's te maken, dan is dit de kans! groet, Willem
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum