Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Fri 17 Jul 2009, 18:26 Post subject: TK: Nieuwe Lowepro Vertex 300 AW fototas
Te koop: een hagelnieuwe Lowepro AW Vertex 300 fototas.
Perfecte fototas, geschikt voor body met lange lens (1D3 met 500mm past) en een berg extra spullen. Deze tas heeft een apart vak voor een 17" laptop. Kan mee als handbagege in vliegtuigen. Voor exacte specificaties kun je beter even op de website van Lowepro kijken.
Ik heb deze tas gewonnen bij een wedstrijd maar heb al een Phototrekker AW. Zonde om ze beiden te houden. Het zijn nagenoeg dezelfde tassen, behalve dat de Vertex ruimte voor een laptop biedt. Die neem ik nooit mee op reis, dus is voor mij geen voordeel.
Tas is zoals gezegd gloednieuw, de originele doorzichtige plastic zak zit er zelfs nog omheen en alle kaartjes zitten er nog aan. Tas is geschikt voor zowel Canon als Nikon
Nieuwprijs bij Konijn EUR 222. Doe een goed bod en hij is van jou. Afhalen in Valkenswaard, tas is te groot om te verzenden (zou erg duur worden).
Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Sat 18 Jul 2009, 13:32 Post subject:
Idd, altijd weer die prijspolitie.
Ik noem daarom al niet meer de prijs die ik wil hebben, alleen de prijs bij Konijn en dan nog krijg je dit ge-emmer.
Mensen met interesse kunnen zich melden, de rest zou ik willen vragen hun tijd nuttiger te besteden dan heel internet af te speuren naar de laagste nieuwprijs. Bijvoorbeeld door het geven van commentaar op foto's of het zinvol mengen in een discussie. Bah.
Gender: Male Age: 60 Joined: 14 Mar 2005 Posts: 61 Location: Eindhoven
Posted: Sat 18 Jul 2009, 20:33 Post subject: lowe pro
Ha Marijn,
Vanuit Spanje.
Zou mijn 300-800 passen?
Wat wil je ervoor hebben?
gr. Jurgen _________________ Diverse Canon apparatuur, schuiltentjes en vaste hutten. Verder allerlei zaken voor natuurfotografen die ik in het veld test.
Gender: Male Age: 62 Joined: 23 Jun 2005 Posts: 128 Location: Prinsenbeek
Posted: Sat 18 Jul 2009, 23:47 Post subject:
digibird .
wat is kinderachtig ??
ik zoek ook een rugzak , dus zoek je even een afbeelding op internet en daar komen de advertentie's gewoon in beeld .
ook die prijs die ik tegenkwam .
dus alletwee de prijzen kloppen .ik zie daar niks verkeerds in .
waarom maak jij uit dat ik moet bieden ??
daar is marktplaats voor .
jij helpt de verkoper misschien /in de koper misschien .
dus wat dat betreft kunnen we elkaar een handje geven :-)
gr ad . _________________ canon 40D 100-400mm / 17-40mm L
Kinderachtig is het om geen bod uit te brengen maar publiekelijk alleen een prijs van elders noemen. Als je zelf ook geinteresseerd bent, breng je een bod per PM uit en zeg je daarin dat de nieuwprijs elders goedkoper is. Op het forum volstaat dan "bod per PM".
Dat heet goed fatsoen in zaken doen. Verplaats je eens in de verkopende partij; wat zou je er dan zelf van vinden als een ander jouw event. vraagprijs publiekelijk naar beneden dwingt?
Waar schreef ik trouwens dat jij een bod moet uitbrengen? Ik lees het nergens.
Dit is verder mijn laatste reactie op dit topic. Ik wens Marijn succes met de verkoop van de mooie tas, en jou succes met het vinden van een mooie tas.
Phil _________________ Canon
Last edited by Digibird on Sun 19 Jul 2009, 21:02; edited 1 time in total
Ik denk leden van Bp weinig meer gaan aanbieden als het op deze manier gaat. Wat een trieste bedoeling ! Heb je interesse doe die persoon dan een gewoon bod !
Het lijkt wel of alles moet ontaarden in moddergooien de laatste tijd ! Ik zie dat steeds meer toenemen helaas. _________________ http://www.markvanderwalle.nl
Komt goed uit voor Marijn, zijn bericht krijgt nu gewoon extra aandacht :-) _________________ Canon EOS D30 - Sigma 150mm 2.8 macro - Canon EF 400mm 5.6 - Canon EF 17-40mm 4.0 - Canon 1,4 TC
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum