Posted: Tue 08 Sep 2009, 9:39 Post subject: Nieuwe moderatoren
Het moderatorenteam wordt met twee personen uitgebreid. We doen dit o.a. om de snelheid van het plaatsen van beelden en de communicatie daarover te blijven garanderen. Graag stel ik de twee nieuwe moderatoren aan je voor:
Inge van der Wulp en Seraf van der Putten.
We zijn blij dat ze ons team komen versterken. Ze hebben er zin in en wij ook. Ik wens hen heel veel succes en plezier bij deze taak. Ik heb het volste vertrouwen dat zij zullen bijdragen aan een prettige sfeer, heldere communicatie en verdieping van Birdpix.
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Tue 08 Sep 2009, 12:00 Post subject:
hey Inge!...wat leuk dat jij dit ook gaat doen!!...heel veel succes en plezier daarmee gewenst en dat geldt uiteraard ook voor Seraf: veel succes bij deze soms maar al te lastige taak
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Tue 08 Sep 2009, 20:51 Post subject:
beste inge en seraf,
hartstikke leuk dat jullie nu ook foto's gaan beoordelen...
ik zou zeggen heel veel sterkte en succes met het beoordelen van de foto's
gr koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Posted: Wed 09 Sep 2009, 8:25 Post subject:
Bedankt allemaal voor de felicitaties en aanmoedigingen
Voor mij (en ook voor Seraf) is er letterlijk een hele andere wereld open gegaan. We zijn druk bezig met leren. Gelukkig staat er een ervaren moderator team achter ons die ons met alles helpt. Jullie uitgesproken vertrouwen, via het forum en ook veel via PB, is daarbij een steun in de rug. Birdpix wordt tenslotte niet gemaakt door de moderators maar door alle gebruikers.
Ik denk dat ik ook wel voor Seraf spreek als ik zeg dat wij ons best gaan doen voor jullie. Maar persoonlijk verwacht ik van jullie nog wel steeds kritische commentaren op mijn eigen foto's als die nodig zijn _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Gender: Male Age: 64 Joined: 30 Dec 2005 Posts: 1198 Location: Almere
Posted: Wed 09 Sep 2009, 9:26 Post subject:
Inderdaad iedereen bedankt voor de goede wensen, de morele support en de toegewenste wijsheid bij het nemen van de soms lastige beslissingen. Het bleek dat ik na bijna 4 jaar in de top 10 meest frequente bezoekers van Birdpix zit dus ik kwam tot het besef dat ik mij wellicht ook nuttiger kan maken in deze gepassioneerde community en voor deze inspirerende website. Anderzijds heb ik ervaren dat het bekijken van foto's van anderen, het lezen van commentaren en het geven van commentaren ook weer ten goede komt aan je eigen werk. Dus het aanvaarden van het moderatorschap leidt hopelijk ook dat ik nog meer plezier in de hobby krijg en nog betere foto's kan gaan delen. Nu maar hopen dat ik naast een drukke baan en gezin ook nog voldoende tijd over hou om buiten te spelen... Hopelijk kom ik velen van jullie in het veld tegen.
See you out there! Seraf _________________ Canon EOS5DMark III, 7dMarkII,, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 USM L ISii, Canon EF 500 mm F4 L IS USM, Canon EF 1.4 II en 2.0 II extender, Manfrotto statief en eenpoot.
Age: 77 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 47 Location: Amsterdam
Posted: Wed 09 Sep 2009, 10:38 Post subject:
Inge en Seraf, veel wijsheid en succes in deze mooie vrijwilligers baan.
Hopelijk blijft er nog voldoende tijd over voor het echte veldwerk , bijvoorbeeld op de zuidpier van IJmuiden Inge.
Gr., frans _________________ Sinds April '07: Canon EOS400D+Canon 18-55 mm; Sigma 50-500mm f/4-6.3.
Sinds Jan.'08: Canon EF70-300mm f/4-5.6 IS USM; Manfrotto 680B monopod.
Sinds 8 April '09: Canon EF400mm f/5.6 L USm lens.
Gender: Male Age: 59 Joined: 22 Nov 2008 Posts: 20 Location: barendrecht
Posted: Wed 09 Sep 2009, 16:51 Post subject:
Inge en Seraf heel veel succes met deze leuke en soms ondankbare taak
Groeten, Bas _________________ canon 40D met GB-E2 battery Grip, canon 20D, canon 350D, sigma 135-400, sigma 170-500, sigma 50-500, manfrotto monopod, velbon sherpa pro statief en wat klein canon glaswerk
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum