Gender: Male Age: 39 Joined: 25 Jun 2008 Posts: 43 Location: Ede
Posted: Sun 27 Sep 2009, 7:38 Post subject: Ik snap het niet
Beste mensen,
ik heb gisteren deze foto geplaatst, http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=186729,
waar zeer weinig reacties op kwamen. Ik vroeg me even af waarom dat is. Ik vond het zelf namelijk echt een gave foto, maar blijkbaar schort er iets aan. Ik ben nog een beginneling en wil graag dingen leren van jullie, maar dat kan alleen als er gereageerd wordt op foto's. Ik probeer ook regelmatig te reageren (al moet ik wel zeggen dat dat gewoon niet altijd lukt), dus zal ik het ook fijn vinden als jullie reageren. Daar kan ik namelijk alleen maar van leren.
Ik zie uit naar reacties.
groetjes Nathan _________________ PentaxK100d super, Sigma 150-500 mm APO
Gender: Male Age: 48 Joined: 06 Dec 2004 Posts: 2329 Location: Groningen
Posted: Mon 28 Sep 2009, 10:46 Post subject:
Leo wrote:
volgens mij heb je toch alwel trecties gehad of zie ik iets over het hoofd .
Ja, twee dingen zelfs. Ten eerste stond er bij zijn eerste post nog maar 1 commentaar (kijk maar naar de tijden). En ten tweede heeft hij het ook over weinig commentaar.
Overigens word ik zelf altijd wat moe van dit soort posts. Zeker als ze gedaan worden door mensen die zelf minder dan 2 commentaren plaatsen per door hun geplaatste foto.
Overigens word ik zelf altijd wat moe van dit soort posts. Zeker als ze gedaan worden door mensen die zelf minder dan 2 commentaren plaatsen per door hun geplaatste foto.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum