Gender: Male Age: 38 Joined: 14 Dec 2005 Posts: 17 Location: Peer, België
Posted: Mon 30 Mar 2009, 13:37 Post subject: Boeken
Heyla!
Wat is eigenlijk het verschil tussen het eerste boek van Arthur Morris en het tweede (de cd rom)? Staat hetgene wat in het eerste boek staat ook in het tweede vermeld of is het toch nuttig om ze alletwee aan te schaffen?
Ja! Alle twee! Het eerste boek gaat over vogelfotografie; natuurlijk. Maar in de “analoge tijd”. Alles wat er geschreven wordt over vogels, natuur, achtergrond, “op jacht zijn”, zijn reizen en zijn ontwikkeling als fotograaf zijn boeiend om te lezen.
Deel twee echter behandeld de overstap naar digitaal, en wat daar van de mogelijkheden en problemen zijn, naar zijn mening/ervaring.
En wat ik ook leuk vond: De spullen die wij gebruiken worden besproken! De grote merken, voor en nadelen van zoom, prime enzovoorts. En dat alles met veel vogelfoto voorbeelden!
Ik heb er veel plezier aan beleefd.
Vriendelijke groet,
Henk. _________________ Canon D40 met EF 70-200 1:4 IS, 100-400, extenders
Gender: Male Age: 38 Joined: 14 Dec 2005 Posts: 17 Location: Peer, België
Posted: Sat 05 Dec 2009, 10:31 Post subject:
Ik heb nog een vraagje aan degene die die boeken van Arthur Morris heeft besteld. Hoe werkt die betaling eigenlijk? Want daar snap ik niet veel van... (zie http://www.birdsasart.com/books.html). Hoe zit dat bijvoorbeeld met die paypall? Of zijn er nog andere manieren? Liefst niet te moeilijk uitleggen, want snap niks van die betalingen
Gender: Male Age: 49 Joined: 23 Oct 2009 Posts: 271 Location: Zoetermeer
Posted: Sat 05 Dec 2009, 10:49 Post subject:
Wat moet ik mij voorstellen bij die CD? Dat leest toch niet prettig?
Ik heb deel I al jaren in mijn bezit, erg leuk en leerzaam boek. (alleen het Canon-spammen is soms wat vervelend). _________________ Nikon D7200 met glas van 12mm tot 300mm + 1.4 converter
Gender: Male Age: 49 Joined: 23 Oct 2009 Posts: 271 Location: Zoetermeer
Posted: Sat 05 Dec 2009, 11:11 Post subject:
Weet ik niet meer. Volgens mij heb ik hem destijds gewoon via Bol.com of via de boekhandel besteld. Ligt hier al wel een jaar of 4-5.
Overigens werkt Paypal heel simpel en veilig hoor. Gewoon de instructies op je scherm volgen. Gebruik het wel vaker. _________________ Nikon D7200 met glas van 12mm tot 300mm + 1.4 converter
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Sat 05 Dec 2009, 12:52 Post subject:
Paypal is best handig, maar je ontvangt veel Nigeriaanse nepmail, die zogenaamd van Paypal afkomstig is. Zij vragen dan om je gegevens te checken op een bepaalde website.
Koen,
je kunt Birdsasarts ook gewoon bellen en je credit card gegevens doorgeven in het geval dat je paypal niet aandurft. Je hoort dan ook meteen wat je eindbedrag is. Ik he beide toegepast met hetzelfde tevreden eindresultaat.
Succes, Wilfred
PS. Boek twee is wat meer uptodate. _________________ Canons met diverse lenzen, statief, eenpoot, flitsers
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Sat 05 Dec 2009, 14:06 Post subject:
Quote:
Volgens mij heb ik hem destijds gewoon via Bol.com of via de boekhandel besteld.
Over bol.com; heb onlangs een ander fotoboek via hen besteld en ben ronduit teleurgesteld over de kwaliteit van aflevering; er zat alleen een kartonnen wikkel om het boek als "doos". Hierdoor was op de papieren omslag van de kaft (los deel) veel krassen en vouwtjes aan de randen ontstaan. Het boek zelf was wel onbeschadigt, maar de kaftomslag lijkt wel van een tweedehandsje . Dit had simpel kunnen worden opgelost met plastic om het boek heen, en daar pas het karton overheen. Voor mij reden dus om nooit meer boeken via bol.com te bestellen (ook geen kartonnen dvd boxen, zelfde verhaal).
Groet, Joep _________________ Canon EOS 7D + EF 400 mm f5.6 L USM | Statief: Manfrotto 055PRO-B + 501HDV videokop | Monopod: Manfrotto 680 + 484RC2 balhoofd
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum