Posted: Sun 10 Jan 2010, 16:19 Post subject: Wist je dat...
SD schijfjes in de wasmachine kunnen en het na opdrogen gewoon weer doen??? Hij was leeg, dus weet niet of hij 'schoongewassen' is, maar geloof toch dat ik in het vervolg maar weer gewoon formatteer...
Grappig! Eén van mijn klanten vertelde mij laatst dat haar i-phone een wasmachinegang had overleefd. Was er zelfs beter uitgekomen dat dat ie daarvoor was.
Ach, zolang je vaak genoeg spoelt en het voldoende tijd krijgt om te drogen .... maar mijn fuji is nog niet vuil, dus die hoeft nog niet.
grtz, josephine
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Sun 10 Jan 2010, 19:48 Post subject:
Mijn USB stick van 8GB heeft al drie keer een wasmachine gang doorstaan en 3x een gang door de droogtrommel.
(OK daar zit wel een dopje op ....)
Statische electriciteit is veel erger voor dit soort electronica.
Maar ik let tegenwoordig ook maar gewoon beter op dat ie er niet weer in beland.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
mijn vaders compact camera is onlangs gestolen en ongebruikt in een palingrookton met water gegooid. na een week werd hij gevonden en teruggebracht, de foto's stonden er nog op en de camera werkte nog.
hij stonk wel naar vis.
haha ik zie al dat ik niet de enige ben die zulk soort dingen doet... Enneh, Bas, ik zou 't gewoon NIET proberen... .
En Jan, geen wasverzachter gebruikt, en ook niet in de droogtrommel gedaan, geen fuzzie foto's dus (niet meer dan anders in elk geval, maar da's een ander probleem)...
Gender: Male Age: 59 Joined: 22 Nov 2008 Posts: 20 Location: barendrecht
Posted: Mon 11 Jan 2010, 9:39 Post subject:
Ik zal het eens proberen met m'n camera, zitten best wat sensorvlekken op
Gr. Bas _________________ canon 40D met GB-E2 battery Grip, canon 20D, canon 350D, sigma 135-400, sigma 170-500, sigma 50-500, manfrotto monopod, velbon sherpa pro statief en wat klein canon glaswerk
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Mon 11 Jan 2010, 12:07 Post subject:
Bas, let op met cintrifugeren _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
@ Aad, Art en Bas... Zeker maakt dat een hoop lawaai, en na verloop van tijd steeds meer, van al die losse stukjes... Maarrrr... je hebt wel een leuk bouwpakketje daarna...
Gender: Male Age: 44 Joined: 03 Mar 2006 Posts: 34 Location: Steenwijk
Posted: Tue 12 Jan 2010, 21:59 Post subject:
O shit, dus ik had die camera met zandschade ook wel in de wasmachine kunnen stoppen. _________________ Nikon D7000, Sigma 150-600 C
Pentax K5, Sigma 105 enz
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum