Posted: Thu 08 Sep 2005, 16:59 Post subject: NEDERPIX ONLINE!
Vandaag is officieel www.nederpix.nl online gegaan. De afgelopen week hebben we de site getest en de meeste bugjes zijn er nu uit.
Nederpix een een natuurfotoforum, waar je alle natuurfoto's kunt plaatsen waar geen vogel op staat
Vanaf heden zullen de niet-vogel albums op birdpix gesloten worden en kun je ze aanbieden bij nederpix.nl.
Het is helaas niet mogelijk om de niet-vogel foto's over te zetten op nederpix. We kunnen niet zomaar alle gebruikers verhuizen naar nederpix. Hier zitten nogal wat juridische haken en ogen aan en bovendien zou het een mega-operatie zijn. Het is wel mogelijk om foto's die je op birdpix hebt aangeboden, opnieuw aan te bieden bij nederpix.
De niet-vogelalbums zullen nog wel geruime tijd te raadplegen zijn op birdpix.
Veel plezier op nederpix en nu dan ook echt op birdpix!
Age: 42 Joined: 28 Aug 2003 Posts: 46 Location: Zwijndrecht
Posted: Thu 08 Sep 2005, 19:42 Post subject:
Gefliciteerd Daan en Jan-Willem met dit nieuwe initatief. _________________ Fotografeer nog analoog. En vrijwel nooit vogels, de enige uitzonderingen daarop zijn Bass Rock, een Morinelletje bij Hargen en een Huisgors in Marokko (op de plek waar gefilmd is voor de Gladiator). Ik schrijf echter en dat maakt alles goed.
Gender: Male Age: 78 Joined: 20 Oct 2004 Posts: 257 Location: Dordrecht
Posted: Thu 08 Sep 2005, 20:36 Post subject:
JW en Daan: van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit nieuwe kindje!
moge het het succes van Birdpix evenaren!
groet,
hans. _________________ Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Gender: Male Age: 41 Joined: 18 Jan 2004 Posts: 91 Location: Tilburg
Posted: Thu 08 Sep 2005, 20:54 Post subject:
Gefeliciteerd Daan en Jan Willem, deze nieuwe site zal vast en zeker weer een groot succes worden.
Groeten
Paul _________________ Canon Eos Mark 1D IV en Canon Eos 5D Mark II met de lensen: Canon 500mm F/4.0 en de Canon 300mm F/4.5 L IS , en de converters: Canon ef 1.4x II en 2x II extender.
Gender: Male Age: 66 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 10 Location: Hellevoetsluis
Posted: Thu 08 Sep 2005, 21:00 Post subject:
Gefeliciteerd Daan en Jan Wilem met jullie prachtige nieuwe site ik denk dat er vele mooie foto's op komen te staan.
Jaap bedankt voor het welkomswoord en ik zal mijn best blijven doen leuke andere zaken dan vogels er op te zetten!
Groet,
Bas _________________ Camera Nikon Coolpix 990
Telescoop Leica APO televid 77
Statief Manfrotto144B/128RC
Hallo Daan en Jan Willem,
Ik sluit mij aan bij alle vorige sprekers en wens jullie beiden heel veel succes met de nieuwe site. Dat er veel mooie foto's op mogen komen.
Posted: Thu 08 Sep 2005, 21:52 Post subject:
Ook ik sluit mij aan bij alle vorige schrijvers.
Ik wil Daan, Jan Willem en alle anderen enorm bedanken voor al het kijkplezier dat ik dankzij hen hier heb kunnen beleven en hoop dat op NP voort te ztetten!
Gender: Male Age: 82 Joined: 01 Mar 2005 Posts: 26 Location: Maria Hoop
Posted: Thu 08 Sep 2005, 22:16 Post subject:
Hallo Daan, Jan Willem en iedereen die meegewerkt heeft aan de totstandkoming van de nieuwe site, van harte gefeliciteerd.
Jullie inzet is fantastisch! _________________ Canon 6D, Canon 7D, en wat Canon glaswerk.
Monopod en Manfrotto driepoot.
Gender: Male Age: 67 Joined: 05 Jun 2005 Posts: 380 Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Posted: Fri 09 Sep 2005, 8:39 Post subject: nieuwe site
Van harte gefeliciteerd! _________________ Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Fri 09 Sep 2005, 8:56 Post subject:
Gefeliciteerd met het opzetten van Nederpix. Het ziet er fris uit in deze kleurstelling.
Jullie zullen er wel weer extra werk aan hebben gehad en ook nog krijgen.
Grandioos dat jullie je daarvoor willen en kunnen inzetten.
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Fri 09 Sep 2005, 9:25 Post subject:
Beste Daan en de crew van Nederpix,
Gefeliciteerd met deze nieuwe stap, hopelijk kunnen we jullie nog veel mooie "beestjes" sturen.
Het is een keer wat anders!
Groetjes,
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Dan zal ik ook niet achterblijven: ik ben ervan overtuigd dat het een succes gaat worden, de potentiële doelgroep is immers enorm!! Heel veel succes met jullie nieuwste "kindje"! (kan ik eindelijk eens mijn spinnenfoto aan een wat breder publiek laten zien )
Ik sluit me van harte bij alle vorige sprekers aan! En prima initiatief en gefeliciteerd daarmee! Ik ben nog wel benieuwd of er ook voor nederpix een VIP abonnement mogelijk wordt. _________________ Panasonic Lumix G9, Panasonic Leica DG Vario-Elmar F/4-6.3 100-400mm Asph. power OIS.
Dank voor al jullie enthousiaste reacties!! Het is weer stimulerend.
Jan Hendriks wrote:
Ik ben nog wel benieuwd of er ook voor nederpix een VIP abonnement mogelijk wordt.
Voorlopig is dit niet aan de orde. Er staat wel een beperking op van 3 foto's per dag en 14 per week, maar waarschijnljk gaat dit al snel naar 2 per dag en 10 per week, zoals dat ook bij birdpix is gebeurt.
Posted: Fri 09 Sep 2005, 11:04 Post subject:
Ik sluit me graag aan bij alle goede wensen. En bedank allen die hebben meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site. _________________ Sony Alpha 700, sigma 70-300 APO DG
Last edited by jannie on Sat 17 Sep 2005, 23:46; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Sat 17 Sep 2005, 18:53 Post subject:
Goed initiatief, gefeliciteerd met dit heugelijke feit
Heb er vast nog wel foto's voor. _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum