Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Sat 27 Feb 2010, 12:38 Post subject:
heb het grootste gedeelte van commentaar voorzien....
daar ik een van de laatste ben... was het meeste al gezegd denk ik..
heb verder wat nomi's uitgedeeld..
ben benieuwd wie er wint....
gr koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
De uitslag van de jaarlijkse fotowedstrijd is bekend! Meer dan 70 foto's werden ingezonden en veel foto's waren aan elkaar gewaagd. Het commentaar op de foto's is door veel gebruikers uiterst consciëntieus gedaan. Iedereen bedankt hiervoor!
De winnaar is Ton Döpp met deze foto. Hij ontvangt ontvangt het "Eagle autodeurstatief" t.w.v. € 199,-- beschikbaar gesteld door Han Bouwmeester en Cameratools.
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Mon 01 Mar 2010, 12:19 Post subject:
Iedereen bedankt voor de commentaren en eventueel nominaties. Toch altijd weer een leuke competitie. Volgend jaar weer hoop ik?
En Ton, Arno en Joël gefeliciteerd met jullie foto's, want zonder zulke mooie foto's kun je het wel vergeten.
Groeten, Leo
Alle drie en in het bijzonder Ton Döpp gefeliciteerd met het behaalde resultaat. @ Ton, denk dat dit een bekroning is voor alle andere foto's die je afgelopen jaar hebt laten zien. _________________ Nikon D300 + 300mm
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Mon 01 Mar 2010, 13:02 Post subject:
Toch wel een verrassende winnaar in mijn ogen...uiteraard is die overwinning je ook van harte gegund Ton, en inderdaad niet alleen vanwege deze, maar ook de vele fraaie andere bijdragen van je op Birdpix. Wel ook een verdiende winnaar...Willem de Wolf gaf het mooi weer in zijn commentaar...die expressie is errug gaaf!...Arno en Joel uiteraard ook gefeliciteerd...hun foto's hebben natuurlijk al heel veel (zeer terechte) lof gehad toen ze destijds werden aangeboden...en dat ze dus hoog zouden eindigen is wat minder verrassend...
hartelijke groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 79 Joined: 06 Feb 2006 Posts: 102 Location: Boukoul / Roermond
Posted: Mon 01 Mar 2010, 13:56 Post subject:
Ton, Arno en Joël van harte gefeliciteerd.
Ik heb genoten van de vele mooie foto's.
Groet,
Thei _________________ D700, D200, Glasservies 14-500, enz.
=De bewogenheid van de fotograaf zorgt vaak voor onscherpe foto's=
Ton, Arno en Joël van harte gefeliciteerd.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de commentaren en de nominaties.
Even of topic: Ik word morgen opgenomen in het Universiteits ziekenhuis van Antwerpen voor mijn hartproblemen en kan dus deze week verder niet reageren op BP.
Posted: Mon 01 Mar 2010, 19:49 Post subject: Beste vogelfoto van 2009
Ja, Ton, dat zat er dik in! Ook langs deze weg Van Harte! Je werd wel op de hielen gezeten door Arno, die natuurlijk ook mijn gelukwensen krijgt met de tweede plek. Joël, ook al kreeg je van mij dit keer geen nominatie, die derde plek is je zeer gegund.
Het was een spannende wedstrijd! Iedereen bedankt voor de commentaren bij en nominaties van zowel de Velduil als de Koekoek. groet, Willem
Gender: Male Age: 52 Joined: 07 Aug 2007 Posts: 195 Location: Meppel
Posted: Mon 01 Mar 2010, 20:30 Post subject:
Alle winnaars gefeliciteerd en alle deelnemers bedankt.
Ik heb geweldige foto's voorbij zien komen.
Groet, Rick _________________ 'Always look on the bright side of life'
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Mon 01 Mar 2010, 20:33 Post subject:
bijzonder mooie selectie door de birdpixers.
voor het eerst in heel lang heb ik eens op de winnaar gestemd: ton, van harte. (dat betekent in ieder geval dat ik terecht blij ben met jou als winnaar...)
ook leuk dat de prachtige foto's door arno en joël zo hoog eindigden.
Er zaten nog andere fotografisch opvallende foto's bij, qua compositie bedoel ik.
EDIT en toen ging ik ze nog eens bekijken, oa om te zien van wie welke foto is en zo, en toen zag ik dat ze allemaal nog van Gast zijn, hetgeen begrijpelijk is, maar ooit aandacht mag hebben van het bp-team...
Gender: Male Age: 43 Joined: 10 Mar 2009 Posts: 179 Location: Sliedrecht
Posted: Mon 01 Mar 2010, 21:01 Post subject:
Beste winnaars...
Van harte gefeliciteerd!!
terecht gewonnen...
Ik ben echter wel benieuwd wat voor een positie de rest heeft....
kan dit nog bekend worden gemaakt??
gr koos _________________ Canon 7D
100-400mm 4,5-5,6L
Extenders 1,4x en 2,0x
en nog een hoop ander glaswerk
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle lovende woorden nomi,s en felicitaties, ik word er buitengewoon vrolijk van en het stimuleert om met deze haast obsesieve hobby door te gaan.
Groetjes Ton _________________ Canon 5D Mark ll , Canon 500 mm 1,4 extender. Vanaf jan. 2013 5D Mark lll.
Age: 77 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 47 Location: Amsterdam
Posted: Mon 01 Mar 2010, 22:47 Post subject:
Ton, en uiteraard ook Arno en Joël, van harte gefeliciteerd met de ereplaatsen.
Niet verkeerd Ton, dat een foto die in Amsterdam is gemaakt nummer 1 is geworden. Zelfs in Amsterdam is blijkbaar genoeg moois te ontdekken. Maar de kwaliteit wordt uiteindelijk door de fotograaf bepaald, en die is bij jou in goede handen.
Gr., frans _________________ Sinds April '07: Canon EOS400D+Canon 18-55 mm; Sigma 50-500mm f/4-6.3.
Sinds Jan.'08: Canon EF70-300mm f/4-5.6 IS USM; Manfrotto 680B monopod.
Sinds 8 April '09: Canon EF400mm f/5.6 L USm lens.
Winnaars van harte! Stuk voor stuk topplaten.
Ook allen bedankt voor de commentaren en nomi's bij mijn foto's. Wat betreft de zomertaling. Ik denk dat ik daar inderdaad een beetje ben doorgeschoten met de verscherping. Was eerst zachter.
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Wed 03 Mar 2010, 8:44 Post subject:
Ook van uit Vlaanderen een dikke proficiat aan Ton, Arno en Joël!
Groet
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Gender: Male Age: 52 Joined: 21 Dec 2005 Posts: 32 Location: Harderwijk
Posted: Tue 15 Feb 2011, 10:40 Post subject:
alle drie, van harte gefeliciteerd. En terecth hoor, wat een mooie platen! _________________ Canon 5DII, Canon 7D, 17-40 F4L,100 F2.8 Macro, 70-200 F4.0 L, 300 F4L, 500 F4.0 IS L USM en 1.4 II
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum