Posted: Tue 06 Apr 2010, 23:25 Post subject: statief waar koop je de echte
beste allen.
ben al een aantal winkels binnen geweest.
maar op een of andere manier blijven statieven een ondergeschoven kindje.
zie altijd van die trut statiefjes staan maar het spul waar je echt iets aan hebt vind ik niet.
ik gebruik nu tijdelijk een sachtler V25 van mijn baas.
officieel een videostatief voor camera lens combi's tot +/-30Kg
staat als een huis maar!!!
werkt in extreme hoeken wat lastig. (ding wilt balanceren naar horizontaal) en is behoorlijk zwaar.
daarnaast wil mijn baas hem niet voor eeuwig uitlenen
Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Wed 07 Apr 2010, 7:46 Post subject:
Ik weet niet waar je woont, maar je kan ook heel goed bij Cameratools terecht in Apeldoorn en als jij daar niet slaagt voor een statief dan moet je bij het leger zijn want dan moet je een leopard nemen.
Maar in Apeldoorn hebben ze voor een redelijke prijs ook prima statieven.
gr Ben Brons _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Gender: Male Age: 65 Joined: 01 Nov 2005 Posts: 765 Location: Amersfoort
Posted: Wed 07 Apr 2010, 8:28 Post subject:
Ik gebruik sinds een klein jaar een Feisol met Jobu schommelkop. Ben er meer dan tevreden over. Licht en stabiel. Kijk hier eens op de site: http://www.foto-express.nl/
Je wordt goed geholpen, en bij vragen krijg je snel antwoord.
Aanrader!!!!
Groet,
Ruud _________________ Canon body`s en Canon L glaswerk. Feisol 3371 statief + Jobu BWG-HD schommelkop.
Ik sluit me aan bij foto-express De verkoper neemt de tijd voor je. Hij is netname in wildlife fotografie. Dus statieven die veel gewicht en mm kunnen dragen
Gender: Male Age: 31 Joined: 21 Jan 2008 Posts: 107 Location: Bergen
Posted: Wed 07 Apr 2010, 16:31 Post subject:
De bekende beter merken zijn genoemd, gitzo, manfrotto, feisol, redged.
Heb zelf bij cameraland een redged tsa-428 gekocht, heel tevreden! _________________ Canon eos 30d
Canon ef 300mm f4 L IS USM
Canon ef-s 10-22mm f3.5-4.5 USM
Sigma 150mm f 2.8 EX DG Macro APO HSM
-------------------
www.wildnature.nl
Gender: Male Age: 69 Joined: 28 Mar 2010 Posts: 7 Location: meppel
Posted: Wed 05 May 2010, 23:00 Post subject:
Hallo statiefzoeker, ik heb goede ervaring bij Camerunu in Urk, er hangen daar een stuk 40 verschillende, je kunt daar ook rustig alles uitproberen. Konijnberg heeft niet veel statieven in de winkel, da's wel jammer, want er zijn op met name de koppen veel prijsverschillen, dat kan in de tientallen euro's lopen. Succes. Gitzo is mijn keuze geworden, licht en betaalbaar en kunnen veel fotospul dragen. Nu jij nog natuurlijk. DirkvdG. _________________ Canon 30D; EF 70-200/f4 L; EF S 17-85 IS, monopod, tri pod Gitzo 2941 basalt plus centre ball head; EF 300/f4 L IS; TC 1.4 II
Ik gebruik soms een berlebach statief ( van hout ) van mijn vader.
Dit statief is relatief licht in gewicht en goed stabiel.
Dit statief is gekocht bij foto konijnenberg.
Groet van Martijn. _________________ Canon EOS 70D
Canon lenzen van 10 tot 400mm
Converters
Ik heb vandaag mijn nieuwe statief (feisol CT-3471 carbon) en jobu BWG-PRO ontvangen van www.lowlandphotoservice.nl . Super service en snelle levering 100% tevreden. Ik heb nog geen gebruikerservaring met deze spullen maar lees ik niets dan goeds over beide producten.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum