...al gaat het bij een aantal voorbeelden die je gaf (vink op autoband, buizerd op de weg) toch ook meer om een beetje gekke verblijfplaats en niet zozeer om echt afwijkend gedrag?)....het voorbeeld van je knobbelzwaan op een paaltje is natuurlijk voor geen enkel andere uitleg vatbaar
...al gaat het bij een aantal voorbeelden die je gaf (vink op autoband, buizerd op de weg) toch ook meer om een beetje gekke verblijfplaats en niet zozeer om echt afwijkend gedrag?)....het voorbeeld van je knobbelzwaan op een paaltje is natuurlijk voor geen enkel andere uitleg vatbaar 
| Quote: | 
| De buizerd de weg overstekend, tja, dat is toch echt wel anders dan anders. Zo zie je ze eigenlijk nooit. lopen in een weiland ok. Maar de weg oversteken, nee. | 

...en ik ben het eens met Leo dat het supermoeilijk is om een leuke inzending te vinden...alle vogels hier doen ook zo ontzettend gewoon!!...alhoewel...k heb toch inmiddels al 2 plaatjes gereserveerd..maar daar ben ik nog niet echt tevreden over
 ...en ik ben het eens met Leo dat het supermoeilijk is om een leuke inzending te vinden...alle vogels hier doen ook zo ontzettend gewoon!!...alhoewel...k heb toch inmiddels al 2 plaatjes gereserveerd..maar daar ben ik nog niet echt tevreden over| jan Luit wrote: | 
| Ik heb ook nog geen vreemd gedrag gezien. Dus ook nog geen foto. Misschien moet ik mijn klompen maar eens buiten zetten. Noord Amerikaans vogeltje op een klomp is ook anders  | 
| Inge van der Wulp wrote: | 
| Bij het invullen van de plaats adviseer ik je te beperken tot landniveau. |