Gender: Male Age: 54 Joined: 01 Jun 2009 Posts: 26 Location: Flevoland
Posted: Sun 06 Jun 2010, 14:06 Post subject: Fotograferen op de Innerfarne/Staple/Holy Island
Binnenkort ga ik naar de Innterfarne/Staple/Holy Islands voor de oostkust van Schotland. Nu maak ik meestal gebruik van een 300mm F2.8 eventueel met 1.7 converter en ik vroeg mij af of het raadzaam is om een 500mm te huren. Ben ik niet te dichtbij het vogelleven op deze eilanden met deze 500mm?
Gender: Male Age: 66 Joined: 20 Nov 2007 Posts: 22 Location: Bredene
Posted: Sun 06 Jun 2010, 18:23 Post subject:
hoi Anton,
ben zelf net terug van Farne Islands en gebruikte een 200--500 zoom. denk dat je beter af bent met de 300 evt met convertor, maar die is veelal niet nodig daar de vogels redelijk dicht zitten, enkel voor vluchtshots kan je de convertor zeker gebruiken.
boek zeker de dagtrip waarbij je twee eilenden (Staple island en Inner Farns) mag bezoekn en ook nog de grijze zeehonden vanaf de boot kan shooten (kies een plaatsje a/d linkerkant van de boot !!!)
de boot vaart om 10.00' lokale tijd....meer info vind je op :
www.farne-islands.com _________________ Nikon D50, D80, D7000
lid natuurfotografen Hoge Dijken
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum