Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Tue 08 Jun 2010, 20:22 Post subject: Vogels fotograferen in het Zwarte woud.
Hallo,
Mijn vakantiebestemming is nog ééns gewijzigd. Gelukkig staat ze nu toch vast.
Ik ga voor enkele dagen naar het Zwarte woud in Duitsland op de Zwitserse grens. Ik heb al vele info op het internet gevonden, maar ik kon jammer genoeg niets vinden van leuke vogel gebieden.
Weet iemand misschien daar in de buurt iets leuk van vogel gebied voor in juli? Wat voor vogelsoorten kan ik daar tegen komen?
Groetjes
Pascal Gielen _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
Gender: Male Age: 30 Joined: 23 Nov 2008 Posts: 49 Location: Aalsmeer
Posted: Wed 09 Jun 2010, 15:02 Post subject:
Dag Pascal,
Ik ben vorig jaar eind april een paar dagen in het Zwarte Woud op weg naar Zwitserland.
Doordat er toen veel sneeuw lag konden we niet veel doen in het gebied.
Toch hebben we een kleine wandeling gemaakt, en daarbij zagen we o.a. rode wouw, (grote?) gele kwikstaart en volgens mij ook waterspreeuw.
Ik kan dus niet een plek noemen, maar mooi is het er wel en volgens mij is er altijd wat te zien.
Alvast veel plezier!
Groeten Guido _________________ Digiscoping: Kowa TSN-823M i.c.m. met Leica C-Lux 1
Canon EOS 20D i.c.m. sigma 70-200 en een sigma 2x converter
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum