Posted: Thu 22 Apr 2010, 10:48 Post subject: Voorinschrijving Birdpix 6 van start!
Op zaterdag 12 juni ziet Birdpix 6 het licht! Het thema is: "vogels en hun leefgebied", met 88 tips voor vogelgebieden.
De weg die vorig jaar succesvol is ingeslagen, wordt in Birdpix 6 doorgezet namelijk dat de foto's aan een thema worden gekoppeld. Het thema van dit jaar is: "Vogels en hun leefgebied".
Naast de ruim 70 schitterende foto's, bevat het boek informatie over het leefgebied van de vogels. Het boek is ingedeeld in vijf leefgebieden: Kust & duin, Bos & hei, Moeras & meer, Agrarisch- & cultuurlandschap en Stad & dorp. Elk leefgebied krijgt een uitgebreide introductie waarbij soorten en gebieden aan de orde komen. Nieuw is dat er veel wordt gewerkt met overzichtskaartjes. En bjj elke foto staat een tip voor een vogelgebied.
Tot 1 juni geldt de speciale voorinschrijvingsprijs van € 24,95. Na 1 juni gaat het boek € 29,95 kosten.
Klik hier om de cover te zien en naar het bestelformulier te gaan:
http://www.birdpix.nl/fotoboek6.php
Gender: Male Age: 34 Joined: 06 Mar 2010 Posts: 255 Location: Arnhem
Posted: Wed 16 Jun 2010, 12:11 Post subject:
Ik heb hem net binnen!
Eerste indruk: Geweldig, wat staan er mooie foto's in
Ik ga er vanavond even voor zitten om de stukken te lezen en alle foto's te bekijken.
Heerlijk boek, lekker dik en veel mooier om de foto's geprint te zien ipv op je beeldscherm.
Groeten,
Freek _________________ Canon 7D - Canon 400mm f/5.6L USM
Meer wildlife, macro en landschappen op mijn Facebook en Flickr page
Gender: Male Age: 53 Joined: 05 Oct 2006 Posts: 38 Location: Provincie Groningen
Posted: Wed 16 Jun 2010, 20:22 Post subject:
Heb het boek vandaag ook ingekeken. Ziet er fantastisch uit! Wat een werk moet het weer geweest zijn. Complimenten aan alle betrokkenen achter de schermen en ook een dikke pluim voor de vormgever.
Groeten van Mark _________________ Canon EOS 7D met diverse Canon lenzen
Gender: Male Age: 50 Joined: 16 Sep 2006 Posts: 22 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Mon 28 Jun 2010, 17:36 Post subject:
Eindelijk het hele boek door gelezen. Schitterend! Wat een werk en wat mooi vormgegeven.
Nu wel even de banner van deel V van het voorportaal vervangen door die van deel VI.
Groeten,
Marcel _________________ Canon EOS 7D + 5dmIII +mpe-65+ Canon EF 500 mm f4.0 L IS USM + Canon 300 mm F4 L
Gender: Male Age: 34 Joined: 21 Feb 2010 Posts: 215 Location: Amsterdam, Noord-Holland
Posted: Mon 28 Jun 2010, 17:47 Post subject:
Marcel Langelaan wrote:
Nu wel even de banner van deel V van het voorportaal vervangen door die van deel VI.
Dat was ik me eigelijk ook aan het afvragen _________________ Canon EOS 50D / EF-S 17-85mm IS / EF 70-300mm IS / Sigma 150-500 OS / Lowepro CompuTrekker AW / Bresser Condor 10x50
"Maybe because it's entirely an artist's eye, patience and skill that makes an image and not his tools." - Ken Rockwell
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum