Pascal Gielen wrote: |
Twizter: ik ben zelf ook in het bezit van een Sigma 150-500mm en zelf kan ik over deze lens geen slecht woord kwijt.
Hij zal natuurlijk wel niet kunnen tippen aan een vastbrandpunt, maar ik vind het absoluut geen slechte lens. Er zijn nog enkele gebruikers hier op Birdpix die in alle te vredenheid met deze lens werken. Wat vond je er juist zo slecht aan? Groetjes Pascal Gielen |
Twizter: ja dat heb ik ook al gehoord, maar ik hem mijn lens nog niet moeten in ruilen.
Ik heb hem wel getest toen ik hem kocht en de eerste testfoto's die ik er mee maakte waren scherp. Dus ik kan iedereen aanraden de lens te testen voor hij hem koopt. Groetjes Pascal Gielen |
Ik moet mijn lens wel waarschijnlijk gaan laten repareren bij sigma want mijn serial nummer valt binnen de AF problemen serial nummers en denk dat ie daar wel beetje last mee heeft. |
bacteria wrote: |
Waar kan ik een lijst vinden met deze serials? Ik vind die van mij namelijk ook nogal "soft". Maargoed, dan vergelijk ik em wel met de 300 f4 dus mss nogal logisch... ![]() |
Delo wrote: | ||
Ik heb de serial nummer van mijn lens nagekeken nadat ik het hier gelezen had en kwam er achter dat mijn lens daar in valt. http://www.birdpix.nl/viewtopic.php?p=72244 |