Gelukkig hebben ze input van mij meegenomen (maar wsch hebben veel meer mensen dit ook gemaild) en dat is het naast elkaar kunnen bekijken van de RAW bestanden. Nu kun je tot 4 RAWS naast elkaar bekijken op welke vergroting dan ook, zodat je kunt kiezen welke plaat het scherpste is. RSE was redelijk snel, maar de tijd die het koste om van RAW1 naar RAW2 te komen voor de vergelijking is funest om snel te werken. Nu hoef je nooit meer details te onthouden, maar gewoon objectief vergelijken.
Vooral voor flora/macro fotografie heeeeel handig.
Inmiddels gedownload, maar 'helaas' kan ik pas volgende week kijken hoe het werkt. Ga dit weekend mij vergapen aan foto's van collegae fotografen op het GDT festival in Luenen.
Grz
Peter
P.S. Die prijs is trouwens zonder 25% BTW. Als je geregistreerd bent, wordt dit automatisch via BTW nummer op 0 tarief gebracht voor int transacties. _________________ info@peterdenhartog.com Compleet vernieuwde website: www.peterdenhartog.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum