Gender: Male Age: 64 Joined: 05 Jan 2004 Posts: 26 Location: lochem
Posted: Fri 30 Jul 2010, 21:30 Post subject: fullufsjallet Zweden
Ik ga over 2 weken naar Fullufsjallet in Zweden.
Heeft iemand hier toevallig nog handige en nuttige informatie over?? Alvast bedankt! _________________ Canon 1D mkIV, 5DsR, canon 400mm/2.8 L is usm, canon 70-200/2.8 L is usm II etc. etc.
Posted: Fri 13 Aug 2010, 17:15 Post subject: Re: fullufsjallet Zweden
michiel schaap wrote:
Ik ga over 2 weken naar Fullufsjallet in Zweden.
Heeft iemand hier toevallig nog handige en nuttige informatie over?? Alvast bedankt!
Ik heb een huis in Zweden (nabij Karlskoga), en mijn ervaringen in Zweden zijn dat je gewoon geluk moet hebben om iets te spotten. Ok, elanden en reeen zijn er vrij veel, en kraanvogels ook wel, maar om meer varieteit voor je lens te krijgen moet je echt geluk hebben.
Zo heb ik in de winter wel wolvensporen gezien maar de wolven niet, en zo liep ik ook eens toevallig tegen een jongen das aan.
Het is wel een rete mooi gebied. Ik heb ooit gekampeerd in Torsby. Wat ook een tip is, de Glaskogen. Ligt in Dalsland pakweg 200 km zuidelijk van waar jij heen gaat. Zowel lopen maar vooral per kano is dit een ongeloofelijk mooi en stil gebied.
Laat me weten hoe het is verlopen als je terug bent.
Andre _________________ Canon 5D MK III, Canon L 400mm F5.6, Canon EF 35mm F1.4, Canon EF 70-200 mkII USM
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum