leo net als mijn voorgangers wens ik veel succes als moderator en van jouw deskundigheid ( waarvoor alsnog dank en ik ben er van overtuigd dat ik mede door jouw commentaren een beter fotograaf ben geworden) was ik het lang op de hoogte.
Ik hoop dat je desondanks ook de tijd zult kunnen vinden dit te blijven doen
Groet Rudi _________________ canon 400d + glaswerk
Volgens mij ben jij helemaal geknipt voor deze 'baan'. Mij is gebleken dat jij weinig (details) over het hoofd ziet. Het is je kracht, maar soms ook wel je zwakte... Ik wens je veel succes, maar vooral dat je veel plezier zult beleven bij de uitoefening van deze eervolle (?) functie.
Wat mij betreft overigens ook gefeliciteerd met je aanstelling, jij kunt dat inderdaad wel, denk ik.
Pas maar op dat je nog wat tijd overhoudt voor je hobby's, want wie moet er anders al die kortteenstrandlopertjes in Scheveningen gaan fotograferen? Ze zouden je toch nog gaan missen hoor.
Veel plezier er maar mee in elk geval. (en succes)
grtz, josephine
Posted: Wed 18 Aug 2010, 10:19 Post subject:
leo snellink wrote:
Kortteenstrandlopers?
Als die er zijn moet je mij ook even bellen Leo! Gaan we samen _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Peter tegen dit soort wijsheden kan ik niet op.
Gelukkig heb ik het strand dichtbij, en zag net het zonnetje even.
Het gaat dus de goede kant op, al heb ik het idee dat we wat afdwalen van het onderwerp.
Misschien beter in de koffiehoek verdergaan?
grtz, josephine
Gender: Male Age: 76 Joined: 05 Nov 2004 Posts: 38 Location: Den Haag
Posted: Wed 18 Aug 2010, 23:58 Post subject:
Proficiat Leo.
Met je vele eerlijke en opbouwende commentaren heb je laten zien dat je geknipt bent voor deze taak. Ik hoop je nog wel zo af en toe in het veld tegen te komen. Veel genoegen en succes alvast.
groet,
Boudewijn _________________ Canon EOS 20D/40D/5D Mark lll
Canon EF 100mm f/2.8 Macro;
Canon EF 300mm en 500mm f/4L IS;
Canon EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L IS;
Canon Extender EF 1.4xll en 2.0xll
Last edited by Boudewijn Schreiner on Thu 19 Aug 2010, 23:59; edited 1 time in total
Ik denk dat je een aanwinst zult zijn voor BP als moderator.
Je bent zoals reeds door meer mensen aangegeven één van de weinige mensen die serieus en opbouwend commentaar bij foto's geeft. Ook bij foto's die net wat minder zijn, en mijn foto's bevinden zich ook vaak nog in die categorie. _________________ Canon spullen.
www.500px.com/mvdbphoto
Gender: Male Age: 60 Joined: 10 May 2007 Posts: 1386 Location: Hoorn
Posted: Sat 21 Aug 2010, 22:54 Post subject:
Mooi Leo, ik open zojuist Birdpix na 3 weken vakantie, zie ik 969 nieuwe foto's, dus petje af dat je deze taak op je neemt!
Hopenlijk blijf je ook tijd houden voor je vaak leerzame commentaren en natuurlijk foto's blijven plaatsen!
Ik wens je veel plezier en alle succes!
Groet,
Rob _________________ Nikon D850 /
Nikon 500mm F4 AF-S VR /
Nikon TC 1.4X III
Gender: Male Age: 74 Joined: 24 May 2010 Posts: 328 Location: Veenendaal
Posted: Wed 01 Sep 2010, 18:02 Post subject:
Ha Leo.
Een aanwinst voor het moderator team, vind ik. Zelfs zonder die hoedanigheid gaf je al waardevolle commentaren. Hopelijk vind je de tijd om bij de "afgekeurde" foto's iets meer te zeggen dan de standaard tekst. Ik realiseer me overigens dat er erg veel foto's voorbij komen dus dat zal een beperkende factor zijn.
Hoe dan ook, hartelijk gefeliciteerd.
Groet, Wijnand van Buuren _________________ Nikon
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum