Gender: Male Age: 31 Joined: 21 Jan 2008 Posts: 107 Location: Bergen
Posted: Tue 05 Oct 2010, 19:53 Post subject: Vogels in dahab (Egypte)
22 oktober vertrek ik naar Egypte, dahab om het onderwaterleven van de rode zee te bekijken. Ik zal niet elke dag de hele dag in het water liggen want ik wil op het land ook de natuur in. Weet iemand misschien plekken waar vogels zitten daar? Wij zitten in het tropitel hotel Oasis , een stukje ten noorden van het centrum. _________________ Canon eos 30d
Canon ef 300mm f4 L IS USM
Canon ef-s 10-22mm f3.5-4.5 USM
Sigma 150mm f 2.8 EX DG Macro APO HSM
-------------------
www.wildnature.nl
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Wed 06 Oct 2010, 19:27 Post subject:
volgens mij moet er wel her en der wat te vinden zijn.
Onder de links staat ook een site waar mensen hun reisverslagen plaatsen. Je zit daar dan nog in de migratie schat ik zo, dus je kunt aan het strand, rotskust, in parken, rivieren (wadi´s?) en bij boerderijen eens gaan kijken, cq vragen of je toegang krijgt. Misschien levert ook de vuilnisbelt nog wat leuks op?
Gender: Male Age: 78 Joined: 03 Oct 2007 Posts: 393 Location: Oud Gastel / Diever
Posted: Wed 06 Oct 2010, 21:08 Post subject:
Een stukje naar het zuiden ligt Nabq Protected Area (28 16'N, 34 26'E), met daarin de Wadi Kid uitmondend in ongeveer de meest noordelijke mangroves in de wereld, die van Shorat El Manqata. _________________ Canon R spullen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum