Ron van Elst wrote: |
Hoi Josephine,
Ik heb nog een kleine aanpassing. Bij het uploaden van elke foto ZELF kunnen aangeven of je hem anoniem upload of niet, en daarbij de mogelijkheid houdt om de anonimiteit elk moment op te heffen. Lijkt mij fantastisch ! |
Quote: |
Bovendien is Arie moderator en als je eenmaal moderator geworden bent dan krijg je in de regel minder nominaties dan daarvoor (ik heb dat een paar jaar geleden uitgezocht). Ook hier speelt menselijk gedrag een rol. Een eerste nominatie geven vereist al durf. Een eerste nominatie geven aan een moderator kan uitgelegd worden als slijmen bij de meester/juf. |
HenkSchuurman wrote: |
Ik ben daarnaast wel eens benieuwd wie de moderators raadplegen voor hun overleg en het nemen van beslissingen tijdens een moderators weekend. ![]() |
Dit vindt ik de meest opmerkelijke en alles zeggende opmerking van allemaal! Dat heeft toch helemaal niets meer met objectief beoordelen van iemands foto te maken. |
De beelden die op Birdpix getoond worden zijn met respect voor de natuur tot stand gekomen. |
leo snellink wrote: | ||||
Hoi Klaas,
ik ben zelf ook geen voorstander van flitsfoto's (vaak ziet het er niet echt mooi uit), maar Marcel heeft toch wel gelijk dat er niets is aangetoond over schade voor de vogels.
Het is niet natuurlijk om een vogel vanuit een auto te benaderen, maar het verbieden van het aanbieden van foto's gemaakt vanuit auto's lijkt me ook niet logisch. Over die gedragscode:
Die verantwoordelijkheid nemen we als "kastelein" ook wel. Een aantal foto's haalt de site niet, omdat we de klant voorzichtig hebben verteld dat hij misschien te veel gedronken heeft (hebben uitgelegd dat de foto niet strookt met de gedragscode). In die gevallen komt een foto niet op de site. Verder vind ik je opmerking over wie a zegt moet ook b zeggen een beetje vreemd over komen. Omdat je als moderator vrijwillig drie uur per dag in een site stopt, moet je volgens jou ook vrijwillig dingen erbij doen, die gebruikers van je willen zien, waardoor je er vijf uur aan kwijt bent? Dat mag je me nog eens uitleggen. Groeten, Leo |