Quote: |
Als ik een vogel beeldvullend wil hebben met mijn 70-300 VR zit ik er zo'n 2 á 3 meter ervanaf. |
jpap wrote: |
Mooie scherpe lens die mij goed bevalt. Soms te veel maar vaak wat te weinig mm. Een beetje afhankelijk wat je wil en waar. Tuinvogeltjes is hij perfect maar roofvogels op paaltjes in weilanden kom je toch wat mm te kort vind ik.
Ik gebruik er een sigma 150-500 bij. Ook een lekkere lens.... ![]() Gr Jan |
gkeun wrote: |
Mischien is de combi 70-200 VRII van nikon met de nieuwe 2x converter nog een optie. Deze combi is erg handzaam, 400 mm bij f5,6, super snel in AF en erg scherp. De 2x converter heeft verwaarloosbaar kwaliteits verlies. Heb testfoto's kunnen maken en ben erg onder de indruk. Mischien kent hier iemand deze combinatie... |
leclerc wrote: |
De Nikkor 300 F4 heeft geen VR. Verder de AF S ED IF 300m f.4 is een FX lens en de Nikon D.80 is een DX camera. DX lens werkt
het best op DX ivm "black corners" Dit volgens reviews op diverse websites. Groet Jane |
De Nikkor 300 F4 heeft geen VR. Verder de AF S ED IF 300m f.4 is een FX lens en de Nikon D.80 is een DX camera. DX lens werkt
het best op DX ivm "black corners" Dit volgens reviews op diverse websites. Groet Jane |
Jobro wrote: |
Heeft iemand ervaring met dezelfde lens van Tamron?
~Jobro |