Gender: Male Age: 43 Joined: 03 Nov 2010 Posts: 52 Location: Alblasserdam
Posted: Tue 09 Nov 2010, 8:58 Post subject: Kwade hoek op Goeree-Overflakkee
Aanstaand weekend ga ik indien het weer meezit een rondje Kwade Hoek doen op Goeree-OVerflakkee voor wat Landschapsfotografie.
Is het daar ook een beetje de moeite voor vogelfotografie, of kan ik mijn teletoeter beter thuis laten? _________________ Canon EOS 7D
Sigma 17-70mm OS
Sigma 105mm
Sigma 150-500mm OS
Tamron 11-18mm
In de buitenhaven bij de Stellendam zat een Woestijntapuit maar die zal wel gevlogen zijn. Blijft wel een intressant plekje en een ritje naar de Brouwersdam is ook de moeite waard.
Gr, Bob
(ik ben er van 't weekend ook...) _________________ Canon EOS 7D mark II, Canon EF 500mm f/4.0 L USM
hallo, toevallig gisteren nog geweest en een hele hoeveelheid goudhaantjes gezien en geplaat... in het begroeide gedeelte, bij het begin na de buitenhaven, net na een slagboom... dus.. en dan de brouwersdam... 2 soorten zaagbekken.. een bosuil boven het water, achterna gezeten door een kraai... dus wat wil een mens nog meer...ja en woestijntapuit!!
De "Kwade hoek" gevonden en vandaag er een uurtje vertoefd. Weer was nevelig, voetgangers met genoeg honden. Allerlei vogels gehoord, op laatst tegen de dam een roodborstje. Woestijntapuit waarschijnlijk weer vertrokken. Mooi gebied met uitzicht op de
buitenhaven en sluis (ken ik van vroeger als ik van zee binnen kwam met de zeilboot). Brouwersdam aan de Grevelingenkant loopt ook
een weg. Voor een paar dagen Grote Zaagbek en Dodaars gezien. Groet Jane
Gender: Male Age: 43 Joined: 03 Nov 2010 Posts: 52 Location: Alblasserdam
Posted: Tue 09 Nov 2010, 21:36 Post subject:
Dank voor de reacties. Ik was eigenlijk meer van plan de begroeide gedeeltes links te laten liggen (voor landschapsfotografie niet zo interessant, is veels te dicht begroeid) en richting het water te gaan (en dan bedoel ik niet de haven, maar meer richting het westen).
Leuke (makkelijk te fotograferen) watervogeltjes aanwezig? Steltlopers zijn bij mij sowieso favoriet
Brouwersdam sla ik over, ben ik 2 weken geleden al geweest. _________________ Canon EOS 7D
Sigma 17-70mm OS
Sigma 105mm
Sigma 150-500mm OS
Tamron 11-18mm
Aan de westkant heb je behoorlijke stukken strand. Ga er maar vanuit dat je daar een aantal Drieteen strandlopers gaat tegenkomen. Met een beetje mazzel zitten er ook nog Rosse grutto's.
Gr, Bob _________________ Canon EOS 7D mark II, Canon EF 500mm f/4.0 L USM
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum