Mies van harte met nummer 5.
Ook de nummers 2 en 3 van harte met deze ere plaatsen.
Vond het leerzaam om weer eens mee te doen.
groet Wies _________________ Nikon camera's en objectieven.
Alle winnaars gefeliciteerd, maar Michel uiteraard nog iets meer vanwege met zijn illustere lustrum!
Zeer verdiend en je zag het van mijlen aankomen.
Iedereen bedankt voor de reacties en nominaties bij mijn inzending.
Ik had nu eens geen bij-gebrek-aan-beter-dan-deze-maar-inzending en ik denk dat toch terug te lezen in de merendeels (nou...net dan) positieve commentaren.
Martijn & Josephine: het uit het leven gegrepen commentaar van Josephine bij de Ransuil van Amberbowie heeft me doen besluiten om daar een 4e nominatie toe te kennen.
En ja, J., dat had je zelf dus ook gedaan, gelukkig maar.
Ik vond het weer leuk & leerzaam.
Op een dag kom ik heus op het podium
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Posted: Tue 30 Nov 2010, 19:50 Post subject:
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de nominaties en de complimenten!
Ook mij gelukwensen aan de nummers 1 en 3 in deze wedstrijd.
Ik ben zeer blij met mijn tweede plaats en vind vooral de commentaren zeer leerzaam.
Ik heb trachten rekening te houden met de opmerkingen op mijn foto's uit de vorige deelnames vermits ik vooral in de nabewerking nog wat kan bijleren.
Zo had ik ook hier het verscherpingsrandje rond de kop in eerste instantie niet zelf gezien; gelukkig werd ik hierop niet te streng beoordeeld.
Nu ga ik rustig met een lekkere Grimbergen voor de kachel genieten van mijn tweede plaats
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Tue 30 Nov 2010, 19:59 Post subject:
Miche van harte gefeliciteerd, (t wordt wat afgezaagd, maarre...uiteraard weer dik verdiend!)...ook Theo en Marianne gefeliciteerd met hun podiumplaatsen...fijn dat er zoveel deelnemers waren en uiteraard iedereen ook bedankt voor het reageren op mijn eigen inzending!
Op naar de volgende opdracht!
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Nummers 1, 2 en 3 van harte geluk gewenst. Terechte winnaar hele mooie foto. Blijf mijn best doen om ook ooit een podium plek te bemachtigen, deze keer 8 nomi's voor mijn bessenmus waarvoor dank. Tevens en zeker niet in de laatste plaats, voor de commentaren. hoop weer op een opdracht waar velen aan mee kunnen doen mezelf incluis.
Niet geheel onverwacht, deze uitslag, maar hierbij mijn felicitaties de drie winnaars.
Het was een leuke opdracht, met lekker veel inzendingen.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe ....
grtz, josephine
Gender: Male Age: 79 Joined: 06 Feb 2006 Posts: 102 Location: Boukoul / Roermond
Posted: Wed 01 Dec 2010, 12:55 Post subject:
Alle podiumgasten van harte gefeliciteerd.
Het is elke maand weer genieten.
Groet,
Thei _________________ D700, D200, Glasservies 14-500, enz.
=De bewogenheid van de fotograaf zorgt vaak voor onscherpe foto's=
Gender: Male Age: 61 Joined: 11 May 2010 Posts: 147 Location: Angeren
Posted: Wed 01 Dec 2010, 19:21 Post subject:
Winnnaars gefeliciteerd. Hoop volgende keer mee te doen. Was net iets te laat met mijn foto. Heb hem vandaag toch maar in het verzamelalbum geupload. Beetje mosterd na de maaltijd. Deze maand meer succes hoop ik.?? Gr. jos.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum