Posted: Sat 19 Mar 2011, 20:49 Post subject: Canon Eos 1D II (N)
Hallo allemaal,
Voor binnenkort is het plan om als 2e camera een Canon 1D II (n) aan te schaffen. Vandaag heb ik samen met mijn vader half N-Nederland al afgezocht zonder echt het gewenste resultaat.
Daarom zoek ik nu naar een Canon Eos 1D II (N)
-De camera moet niet al teveel gebruikers sporen hebben; enkele krassen zijn geen probleem (mits niet op vitale delen), maar al te grote sporen van harde klappen zijn niets voor mij.
-Verder moet de camera technisch in orde zijn.
-Prijs moet niet al te hoog zijn; tot dusver zo tussen de 600 tot 750 euro.
Vriendelijke groet,
Martijn
*ik zoek intussen naar zowel de gewone 1D II als de 1D II N _________________ Canon EOS 70D
Canon lenzen van 10 tot 400mm
Converters
Last edited by Martijn Horsten on Wed 30 Mar 2011, 17:30; edited 2 times in total
ja, daar heb ik zelf ook al naar gekeken en al een paar goede gevonden. De camera is nieuwer en sneller, heeft groter LCD scherm (?). Ik moet nog even tussen deze twee kijken.
Groeten,
Martijn _________________ Canon EOS 70D
Canon lenzen van 10 tot 400mm
Converters
Posted: Wed 30 Mar 2011, 20:20 Post subject:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Martijn. Veel plezier ermee, dan hebben wij dat heel snel ook vermoed ik zo.
Groet,
Paul _________________ Nikon D300, Tokina 12-24, Nikkor 28-80, Nikkor 70-300, Sigma 105mm F2.8, Nikon AF-S 300 ED-IF F4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum