Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Thu 31 Mar 2011, 15:16 Post subject:
Gefeliciteerd Erik. Welkom in het relatief korte rijtje van meervoudige winnaars. Kom maar met een leuke opdracht, zodat we samen de achtervolging op Mies in kunnen zetten De overige deelnemers ook gefeliciteerd natuurlijk. Ik durfde deze maand niet (omdat ik niets had dat in de buurt kon komen van wat ik al gezien had).
Groeten, Leo
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Thu 31 Mar 2011, 15:17 Post subject:
Erik van harte gefeliciteerd met deze nipte overwinning, Luc zat je dicht op de hielen!...Uiteraard ook Luc gefeliciteerd en dat geld ook voor Tjeerd met zijn fraaie meerkoet (mijn persoonlijke voorkeur)..De drie foto's die ik genomineerd heb vallen allemaal in de gladiolen...of het toeval is dat dit ook de eerste 3 foto's van de maandopdracht zijn?
Iedereen ook hartelijk dank voor de commentaren op mijn inzending en nu natuurlijk maar wachten op de nieuwe opdracht van Erik...(zal wel iets zijn met een laag standpunt zeker??
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Bedankt allemaal voor de kommentaren en nominaties.
Ook Luc en Tjeerd gefeliciteerd natuurlijk.
Hmm nu nog iets bedenken voor de volgende maand.
Zag dat Peter al geoefend had met laagstandpunt dus dat zal ik dan maar niet doen. En het moet ook iets zijn waar Mies niet al te goed in is.
Nog maar even nadenken dan.
Heren, gefeliciteerd!
Dank voor alle commentaren bij mijn knokkende mezen. Ik deed voor het eerst mee, en dat ga ik zeker vaker doen!
Gr. Renate _________________ Canon Eos 7D
Canon Eos 40D
Canon 70-300
Canon 400mm 5.6
Gender: Male Age: 33 Joined: 25 Dec 2006 Posts: 604 Location: Lutjegast
Posted: Thu 31 Mar 2011, 20:25 Post subject:
Heel netjes Erik!
Mooie opdracht vond ik dit, hoop op nog zo'n mooie!
Luc, ook gefeliciteerd!.
Ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt Erik! _________________ Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Voor meer foto's Check <a href="http://www.vissertjeerd.nl" target="_userwww">http://www.vissertjeerd.nl</a>
Gender: Male Age: 59 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 190 Location: Leerdam
Posted: Thu 31 Mar 2011, 21:33 Post subject:
Erik, Luc en Tjeerd, Gefeliciteerd!
Bedankt voor alle reactie's op mijn foto en natuurlijk wist ik ook wel dat het geen 'beste' foto was
Maarja, beter een slechte foto insturen en 'afgaan', dan niet meedoen zodat de maandopdracht bij een gebrek aan deelnemers misschien wel verdwijnt en dat zou zonde zijn.
Vond het aantal ingezonden foto's toch wel teleurstellend....
Hoop dat Erik met een opdracht kom waar ik en vele anderen beter mee uit de voeten kunnen
Iedereen alvast een Prettig Weekend.
Groet Kees _________________ Leerdams Kristal, made in Japan.....
Gender: Male Age: 61 Joined: 11 May 2010 Posts: 147 Location: Angeren
Posted: Thu 31 Mar 2011, 22:45 Post subject:
Erik ,Luc en Tjeerd gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.Voor de anderen geldt ,volgende maand herkansing. Ben benieuwd naar de opdracht voor april. Was mijn 1e maandopdrachtdeelname en zal zeker vaker meedoen als het lukt.Eenieder nog bedankt voor de nominaties en commentaren. Gr. Jos.
Gender: Male Age: 74 Joined: 24 May 2010 Posts: 328 Location: Veenendaal
Posted: Thu 31 Mar 2011, 23:39 Post subject: maandopdracht maart 2011
EV (Tjeerd) hartelijk gefeliciteerd met je winnende foto. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik jouw foto niet op de eerste plaats had verwacht.
Een prachtige foto heb je gemaakt, daar niet van, maar wel van een tafereel wat eerder te zien is geweest op deze site.
De foto's van Luc en Tjeerd had ik wel genomineerd. Ook jullie gefeliciteerd.
Tjeerd: succes met het bedenken van een nieuwe opdracht en succes voor iedereen die er deel aan gaat nemen.
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Fri 01 Apr 2011, 12:05 Post subject:
@Wijnand: zo vroeg al aan het bier?
Erik en Luc van harte en ja...die Grunninger.....wat moeten we er van zeggen :-p Als ik had geweten dat dat ding van jouw was,dan had ik hem niet genomineerd hoor _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Da's grappig, die had ik allemaal genomineerd! Het was ook niet echt een moeilijke keuze vond ik, en deze stonden netjes naast elkaar.
Alle drie gefeliciteerd mannen, en ik ben alweer benieuwd naar de volgende opdracht.
Niet weer zo'n voyeuristische he
Die beesten hebben ook recht op privacy hoor!
grtz, josephine
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum