Gender: Male Age: 31 Joined: 26 Aug 2009 Posts: 29 Location: ‘s-Gravenzande
Posted: Wed 20 Apr 2011, 21:49 Post subject: Bialowieza en Biebrza
30 april vertrek ik voor een week naar Polen, en wel naar NP Bialowieza en Biebrza We gaan 3 dagen naar Bialowieza en 2 naar Biebrza (en dan nog 1 dag in Bialystok en 1 in Warschau). Heeft iemand misschien tips? Vooral voor vogels, en wisenten...
Grtz Jarno _________________ Nikon body’s, Nikon en sigma lenzen, statieven en accessoires.
Age: 65 Joined: 07 Dec 2004 Posts: 1406 Location: Leeuwarden
Posted: Thu 21 Apr 2011, 12:36 Post subject:
Hoi Jarno,
De crossbill-guides zijn idd een aanrader.
Onderweg van Bialowieza naar Biebrza kan ik je aanraden om langs het meer van Siemianowka te rijden (nauwelijks omweg). Heel goeie plek voor Citroenkwikstaarten hoewel ik ze de laatste jaren aan de Biebrza ook steeds vaker tegenkom. Verder zijn de visvijvers van Bialystok ook een bezoekje waard. Altijd wel broedende Buidelmezen en Roodhalsfuten. Ook een leuke plek trouwens voor libellen. Wisenten in deze tijd van het jaar is vooral een kwestie van geluk hebben en veel in de schemering rond lopen of fietsen en dan met name in de productiebossen rond het strikte reservaat van Bialowieza.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum