Posted: Sun 01 May 2011, 16:39 Post subject: Te koop: Canon EOS 50D = Verkocht
Ik heb een 50D body met extra originele Canon batterij te koop voor 400 euro. Dit is voor de body, een batterij, de extra batterij, de batterij-oplader, de handleiding en kopieën van de disks. (Bij een inbraak in mijn woning vorig jaar hebben ze de doosjes meegenomen met daarin de kabeltjes en de originele disks. Omdat ik op vakantie was, had ik de camera's bij me. - Aangifte bij de politie kan getoond worden.)
De camera is gekocht in maart 2009 (factuur aanwezig). De reden dat ik de camera verkoop is dat ik inmiddels een 7D heb gekocht en nu 3 camera's heb, nl. 2x een 50D en de 7D. Uiteraard kunt u de camera uitproberen.
Ik weet niet hoeveel "kliks" de camera heeft. Als ik dat op de camera kan zien zonder allerlei software te moeten downloaden, hoor ik dat graag.
Ik woon in het centrum van Rotterdam op 10 minuten loopafstand van het Centraal Station en, bijvoorbeeld, Foka. Ik kom ook redelijk vaak in de Krimpen a/d Lek om te fotograferen en eventueel kan daar ook afgesproken worden.
Met vriendelijke groet,
Perry
Last edited by Perry on Tue 03 May 2011, 17:22; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum