Posted: Wed 01 Jun 2011, 15:13 Post subject: fotografieplekken rondom de farne eilanden
Hallo allemaal,
Binnenkort ga ik een paar dagen naar de Farne eilanden en vroeg mij af of iemand nog een leuke plek daar in de buurt weet waar ik kan gaan fotograferen.
Ik hoopte namelijk de laatste dag nog leuk en nuttig te kunnen besteden op de weg terug naar de boot in Newcastle.
Ik heb al veel gezocht op het internet, maar alle interessante plekjes lijken wel noordelijk te liggen van de Farne eilanden.
Hopelijk heeft één van jullie een goede en leuke tip.
Alvast bedankt
groetjes
Astrid Schute _________________ nikon cameras en diverse lenzen
Gender: Male Age: 42 Joined: 04 May 2004 Posts: 111 Location: Moordrecht
Posted: Mon 06 Jun 2011, 9:19 Post subject:
Hoi Astrid,
Heb wel wat plekjes bezocht tussen Seahouses en Newcastle, waar we ook nog wel wat leuke vogels hebben kunnen zien, maar weinig echt leuke fotografeerplekjes.
Gender: Male Age: 66 Joined: 20 Nov 2007 Posts: 22 Location: Bredene
Posted: Mon 06 Jun 2011, 16:28 Post subject:
niet ver van Seahouses ligt Holy Island, bij eb heel goed te bereiken, wel rekening houden met opkomende vloed.
de 117km lange muur van Hadrian is Werelderfgoed en biedt fantastische landschappen alsook prachtige vervalllen forten en burchten zoals je ze enkel in Engeland aatreft.
bij Durham kan je de 21m hoge 'High Force' waterval bewonderen.
verder vind je langs de kustlijn nog vele oude visserdorpjes waar de tijd als 't ware bleef stilstaan...en prachtige streek waar je veel fotoplezier zult aan hebben !!
greetz, _________________ Nikon D50, D80, D7000
lid natuurfotografen Hoge Dijken
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum