Gender: Male Age: 59 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 190 Location: Leerdam
Posted: Mon 13 Jun 2011, 23:10 Post subject:
Hoi Martijn,
Ik heb een diepe bewondering voor je en met veel plezier dit stuk gelezen, prachtfoto's en als je de lat nu al zo hoog legt, wat moet dat later dan wel niet worden? Een baan als Topfotograaf bij NGC?
Ben wel heel benieuwd naar het vervolg...
Groet Kees _________________ Leerdams Kristal, made in Japan.....
Gender: Male Age: 43 Joined: 13 Dec 2009 Posts: 103 Location: Hallum
Posted: Thu 16 Jun 2011, 15:19 Post subject:
Martijn, ik had je verhaal al gelezen, maar had nog niet gereageerd. Mooi verhaal waaruit blijkt hoe je met de natuur bezig bent, je bent op de goede weg, vooral zo doorgaan!
Hartelijke groet,
Johannes _________________ Canon eos 7D, 50D, Canon EF 300mm f/4.0 L IS
Met aandacht gelezen. Goed verhaal.
Foto van het meer met mist spreekt mij erg aan. Heel mooi.
Volg je al een tijd en zal dit ook zeker blijven doen.
Maar dat wist je al wel.
groet Wies _________________ Nikon camera's en objectieven.
Gender: Male Age: 37 Joined: 06 Mar 2006 Posts: 422 Location: Raalte
Posted: Fri 17 Jun 2011, 19:29 Post subject:
Hej Martijn,
Leuk man die foto's. Vind die nachtelijke foto nog het mooist, tja ik moet weer een afwijkende mening hebben he
Vind het leuk dat je zo met je hobby bezig bent en of je nu goed of slecht word geniet ervan! Tja naast dat je een goede fotograaf aan het worden bent heb ik respect voor hoe je met mensen omgaat altijd beleefd en respectvol en met een vleugje humor en relativering. Uiteindelijk is dat het belangrijkste, dat vergeten helaas veel mensen tegenwoordig. Keep up the good work!
Je bent erg goed bezig hoor! Mooi verhaal en prima foto's. Je bent de ideale schoonzoon ...ha ha helaas heb ik geen dochters... .
Ga zo door en we gaan nog veel van je horen.
Met vriendelijke groeten,
Ivon _________________ Niko D500 en Z6 obj. v.a. 10 mm t/m 500, converters, flitser, statief e.d.
http://www.ivonvanvierzen.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum