Posted: Sat 25 Jun 2011, 19:48 Post subject: Installatie EOS 50D
Ik kan geen foto's meer vanaf mijn 50D downloaden naar mijn laptop.
Ik ben mijn CD voor de installatie van deze kwijtgeraakt.
Kan je dit ergens downloawden.
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Jan 2010 Posts: 84 Location: Haarlem
Posted: Sat 25 Jun 2011, 20:13 Post subject:
Ff google'n en warempel
Probeer deze eens:
Software
Maar volgens mij gaat een cardreader sneller hoor.
Als je er niet uit kom hoor ik het wel. _________________ Mvg Ben
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Jan 2010 Posts: 84 Location: Haarlem
Posted: Sat 25 Jun 2011, 20:24 Post subject:
Hmm,
Ik zie nu dat het bij Canon alleen werkt als update.
Hier een linkje om dat aan te passen maar ik kan me voorstellen dat je dit wat lastiger vind
Suc6 _________________ Mvg Ben
Uit ervaring (vorig jaar, toen kon ik mijn cd niet vinden) weet ik dat je de software niet van internet kunt downloaden. Alleen de updates. Bespaar je de moeite om te zoeken
Ik heb mijn cd gelukkig terug gevonden, maar als je die niet vindt is er maar een oplossing: lenen van iemand anders.
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Sun 26 Jun 2011, 14:09 Post subject:
Het is maar wat je gewend bent, ik heb hier een andere optie maar als je de canon-software gewend bent / voorkeur aangeeft dan is het misschien niet handig:
Ik gebruik zelf niet het canon programma om de foto's naar binnen te halen, ik doe dat gewoon handmatig via windows. Daarbij koppel ik dus niet de camera, maar de losse geheugenkaart aan een card-reader via usb. Je moet wel de codec daarvoor downloaden om de RAW's te kunnen zien in Windows. Hier is een codec zodat je de RAW's gewoon als thumb's ziet in de windows-verkenner:
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum