Gender: Male Age: 44 Joined: 30 May 2005 Posts: 536 Location: sexbierum
Posted: Wed 06 Jul 2011, 16:16 Post subject: Te koop Canon EF 300 F4 L IS USM 2010 + UV-filter + lenscoat
Vanwege gezondheidsklachten heb ik "destijds" deze lichtere lens gekocht. Nu ik zo nu en dan weer een 500 kan tillen, mag deze weg.
Birdpixers krijgen de 1e kans, daarna gaat hij op marktplaats.
Het is een Nederlands model, zonder gebruikssporen. Vanaf het begin heeft er een lenscoat en UV filter opgezeten (bijgeleverd)
Komt uit rookvrije omgeving. Geen gekke dingen mee gedaan, zand en stofvrij, kortom, smetteloos.
Komt met:
Bon (zit nog in garantieperiode!)
Originele doos
UV -filter
Lenscoat realtree
Uiteraard, de statiefvoet en opberghoes
Boekje
De 1e die komt met een goed bod wordt eigenaar van dit pracht objectief.
EDIT
Tekst aangepast (boekje teruggevonden)
EDIT
Kleur van de lenscoat aangepast _________________ De nodige kilo's canon....
Gitzo carbon + wimberley
www.natuurplaten.nl
Last edited by Hendrik on Sun 17 Jul 2011, 16:16; edited 2 times in total
Posted: Thu 07 Jul 2011, 16:05 Post subject:
Ik zal even een richtprijs noemen.
De lens kostte nieuw 1249,-
De lenscoat 75,-
Totaal 1324,-
Ik weet dat er mensen zijn die dan 1200,- weten los te peuteren voor zo'n set. Lukt mij niet. Mijn richtprijs is dan ook 1100,-
Bespaart je toch 224,- op een hagelnieuw objectief, met garantie en nog een extra UV filter.
Andere voorstellen altijd welkom.
Kan afgehaald worden in Heerhugowaard of Sexbierum. _________________ De nodige kilo's canon....
Gitzo carbon + wimberley
www.natuurplaten.nl
Op mijn bod via mp geen reactie dus ook hier een bevestiging van mijn bod .
Voor €1000,- neem ik de set graag van je over.
Met vriendelijke groet _________________ Wie de kont brandt.... had andersom moeten staan
--------
Canon 7D
Canon EF 300mm F4 L IS USM
Canon Extender EF 1.4x III
Posted: Mon 18 Jul 2011, 8:30 Post subject:
Patrick,
Ik zit niet de hele avond achter de PC natuurlijk. Toen ik later nog ff mail wilde checken, had ik weer eens geen draadloos netwerk, maar dat terzijde. Je bod staat genoteerd. Ik wacht toch nog even op een hoger bod. Mocht dat niet slagen, dan weet ik je te vinden. _________________ De nodige kilo's canon....
Gitzo carbon + wimberley
www.natuurplaten.nl
Als het om die 50 euro blijft hangen dan ben ik bereid om die bij te leggen. Dus voor de prijs die je hier aangeeft: 1050 euro wil ik de koop wel sluiten.
Graag hoor ik van je _________________ Wie de kont brandt.... had andersom moeten staan
--------
Canon 7D
Canon EF 300mm F4 L IS USM
Canon Extender EF 1.4x III
Posted: Mon 18 Jul 2011, 13:22 Post subject:
Dan hebben we een deal wat mij betreft. Ik stuur j even een PM. _________________ De nodige kilo's canon....
Gitzo carbon + wimberley
www.natuurplaten.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum