Gender: Male Age: 55 Joined: 28 Oct 2010 Posts: 70 Location: Eindhoven
Posted: Wed 06 Jul 2011, 13:29 Post subject: Vogels in de buurt van Berlijn?
Beste BP-ers,
eind Juli ga ik samen met Wim Werrelman richting Berlijn. Nu willen we dat graag combineren met wat vogels kieken, maar waar moeten we dan zijn? Op BP kom ik m.n. kraanvogels tegen als ik op Berlijn zoek, leuk, maar waar dan precies? Wat zit er nog meer?
Als iemand op de route ernaartoe (over Venlo, Dortmund, Hannover) nog een mooi plekje weet dan hoor ik het graag, dan onderbreken we de bijna 700 km autorijden graag voor een tussenstop.
ik kom zelf vaak in Berlijn. Ga af en toe nog wel eens op pad met mn vriendin om lekker te genieten van de natuur. Het gebied wat ons erg aantrekt is Uckermark. Het is ten noorden van berlijn en een erg mooi gebied. Kom daar altijd kraanvogels, zeearenden, visarenden en wouwen tegen. Weet niet echt een specifieke plek maar het is mooi. Ik heb ook gehoord van Havelland staat bekend om de grote trappen maar daar ben ik nooit naar toe geweest. Ander moet je maar ff dit topic lezen: http://www.birdpix.nl/viewtopic.php?t=8144,
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Mon 11 Jul 2011, 13:31 Post subject:
tjonge jonge...dit komt wel precies op het juiste moment...morgen vertrekken wij (mijn vrouw, dochter en ik ) voor een 2,5 week durende vakantie naar de Harz en aansluitend richting Berlijn en Oder monding!...geweldige tips...hartelijk dank!
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
grappig Peter,
misschien komen we elkaar daar wel tegen, ga morgen ook weer die richting op. Veel plezier en geniet ervan! _________________ CANON
www.boukeatema.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum