Posted: Fri 29 Jul 2011, 8:29 Post subject: goede winkels of webshops
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede winnkel waar men tijd heeft om je een goed advies te geven op het gebied van spottingscopes cq. scopes in het algemeen/ oculairs enz. enz..
Goede webshops zijn ook welkom.
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Fri 29 Jul 2011, 8:48 Post subject:
Ik neem aan dat dit advies voor een aankoop dient?
In de Zuidelijke helft van ons land kan ik voor telescopen en verrekijkers Foto Rooijmans in Budel aanbevelen; www.fotorooijmans.nl . Niet alleen een goed advies maar ook heel goede prijzen. De prijzen heeft hij niet op z'n site staan, maar als je mailt of belt krijg je snel prijsopgave.
Andere optie is in de Noordelijke helft is de winkel van Vogelbescherming Nederland te Zeist, zeer ruim gesorteerd in telescopen en van horen zeggen inderdaad veel tijd voor uitleg en kundig advies, maar niet de goedkoopste:
Posted: Mon 01 Aug 2011, 20:41 Post subject: Texel
In de cocksdorp op Texel heb je een winkel de verrekieker waar ze nog de tijd voor je nemen,en je kan je scoop dan meteen op het eiland testen,wellicht zie je nog een leuke soort ook .
Gr. Arie griffioen. _________________ nikon d300 met nikon objectieven
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum