Quote: |
Ik begrijp overigens niet hoe je als natuurfotograaf ooit de jacht zou kunnen goedpraten. En begin niet over, bla-bla, natuurbeheer."
Waarom zou je dan niet over natuurbeheer mogen beginnen? Dat lijkt me een beetje raar: zelf beslissen welke argumenten iemand anders wel of niet zou mogen aanvoeren. Verder ga ik hier geen discussie over voeren, maar waarom zou Nikon niet mogen adverteren met scopes voor jagers? Nikon is natuurlijk het WNF niet, het is gewoon een bedrijf wat geld moet verdienen en die zich niet bezig houden met jacht/geen jacht. |
waarom zou Nikon niet mogen adverteren met scopes voor jagers? Nikon is natuurlijk het WNF niet, het is gewoon een bedrijf wat geld moet verdienen en die zich niet bezig houden met jacht/geen jacht. |
Waarom zou je dan niet over natuurbeheer mogen beginnen? Dat lijkt me een beetje raar: zelf beslissen welke argumenten iemand anders wel of niet zou mogen aanvoeren.
|
Je zou van mening kunnen zijn dat Nikon dus indirect, in ieder geval deels, verantwoordelijk is voor de jacht op dieren. |
Nee, ik geen voorstander van plezierjacht, maar wel van faunabeheer. |
Jethro wrote: | ||
Dat bedoelde ik dus. Dit: http://on.fb.me/lMmdsL heeft echt helemaal niets met faunabeheer te maken, wel met plezierjacht. |
Dit gaat echt nergens over,dat spul word toch wel verkoch als nikon het niet is dan doet canon het misschien wel ik zou er niet van wakker liggen. |