Posted: Thu 01 Sep 2011, 17:55 Post subject: Canon 1D Mark III
Hallo,
Het drukknopje dat ontbreekt is het knopje waar het teken van belichtingscompensatie bij staat.
Dit wil zeggen het middelste knopje bovenaan de camera rechts (dus boven het info schermpje).
(Op reis de camera uit de fotorugzak genomen en dit was plots zoek).
ps: Ik heb hiervan een foto bijgevoegd op Fotoaparatuur.nl (zie link hierboven).
Voor de rest geen gebruiksporen, er is tevens voor de schermpjes altijd een folie geplaats om deze te beschermen.
Posted: Fri 16 Sep 2011, 23:33 Post subject:
dat belichtingscompensatieknopje (mooie voor scrabble) heb ik nog nooit gebruikt, gebruik idd altijd de methode ontspanknop draaiwiel, dus die camera is nog heel goed te gebruiken en dat voor een mooie prijs. _________________ www.ltdphoto.com
Posted: Sat 17 Sep 2011, 17:44 Post subject:
Voor alle misverstanden even weg te werken.
Enkel het knopje ontbreekt, met bv. de hulp van een pinnetje is de belcomp. gewoon nog te regelen, dus niet meer achter zoeken dan het werkelijk is.
en inderdaad met het groot instelwiel doe ik dit altijd.
Gender: Male Age: 68 Joined: 28 Dec 2008 Posts: 21 Location: België
Posted: Thu 22 Sep 2011, 8:01 Post subject: blije koper
Ik heb gisteren het geluk gehad deze mooie camera te kunnen kopen van Kris.
Ik ben blij verrast door de staat waarin dit toestel zich bevind.
Hij is echt als nieuw !!!
Enkel het knopje ontbreekt maar dit is geen probleem want als je een ietsje harder duwt dan normaal werkt het wel en bovendien zit er nog een rubbertje dat de waterdichtheid garandeerd.
Dit word een prima backup boddy voor mijn nog te kopen 1DIV.
Aan Kris bedankt voor de nette afwerking van onze 'deal' en aan de andere kandidaten voor deze camera ik hoop dat jullie even veel geluk hebben in jullie zoektocht.
Groetjes
een blije koper. _________________ Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum