Posted: Thu 20 Oct 2011, 10:01 Post subject: stad Utrecht
beste mensen,
zaterdag gaan vrouw en kinderen winkelen in de stad Utrecht. Als ik een leuke vogelplek kan vinden, hoef ik niet mee...
Wie heeft een ideetje?
Gert-Jan. _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Gert jan, Zet ze in de stad af en vertrek richting Tienhoven en Tienhovens kanaal. Net buiten de stad, onder de rook van. Mooi veenplassen gebied met grote zilverreiger, ganzen, eenden.
is daar ook iets van een hut of een kijkscherm?
en zijn er misschien nog meerdere ideeën?
alvast dank!
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Fri 21 Oct 2011, 22:00 Post subject:
't is vrij lastig hier.
vrij gewone plekken, niet echt iets spectaculairs.
Hoogenkampse plas is meer voor winter en soms een weekje in het voorjaar. Houten is leuk tussen maart en mei. Heb je nog Lage Vuursche, nauwelijks te fotograferen maar leuke vogeltjes. De Lek is om de hoek. Maar voor je het weet zit je in de groene jonker of ameide... Ik ga altijd naar Utrecht om te winkelen...
Er zijn mensen die hutten hebben staan. Misschien krijg je een pb? _________________ hi lui
mooi licht
ik ben uiteindelijk in de groene jonker geweest, mooi gebied maar weinig bijzonders gezien. dank voor de tips!
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum