Ik wil de winnaars van deze maand feliciteren met hun resultaat.
In het algemeen vond ik het niveau van de inzendingen niet super (let wel: inclusief die van mezelf). Misschien is tegenlicht toch moeilijker dan we (ik) denk(en).
Wellicht goed dit in de komende (winter)periode wat meer te oefenen. Ik ga het in elk geval proberen/doen.
Posted: Wed 30 Nov 2011, 19:40 Post subject: maandopdracht november
GertJan, Remco en Peter: Van Harte Proficiat met jullie podiumplaatsen! Ondanks - of misschien wel dankzij - mijn onoplettendheid zijn jullie winnaar geworden. Ik zag vandaag pas dat gisteren al de laatste nomineerdag was... .
Het heeft julllie in elk geval een nominatie gescheeld: less is more!
groet, Willem
Ook van mij een welverdiend gefeliciteerd aan Gertjan, Remco en Peter.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de regels al weer vergeten was toen ik de foto instuurde en ik wist dus dat ik geen kans maakte toen ik die nog eens doorlas.
Was dan ook verrast toen ik de 5 nominaties zag. Bedankt daarvoor.
Groet, Sikko _________________ "Hebt U uw wit wel onder controle?"
Gender: Male Age: 75 Joined: 22 Jan 2007 Posts: 103 Location: Rozenburg
Posted: Thu 01 Dec 2011, 17:57 Post subject:
Winnaars, ook van mij de hartelijke felicitaties.
Eindelijk had ik ook weer eens meegedaan en daar heb ik geen spijt van. Je wordt gedwongen om weer eens beter beter te kijken naar het waarom, als een foto je niet bevalt, of juist wel.
Bovendien kun je ongestraft een wat harder oordeel vellen.
Was toch blij met mijn 4 nominaties.
Op naar de volgende maandopdracht.
Jan. _________________ Nikon D300, Nikkor AF-S VR Zoom ED 200-400mm F/4G IF. Nikon 18-200 mm VR.
Teleconverter TC 1,7. en TC 1,4.
Gender: Male Age: 59 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 190 Location: Leerdam
Posted: Sat 03 Dec 2011, 0:03 Post subject:
Gert-Jan gefeliciteerd! En Remco en Peter uiteraard ook met de 2e en 3e plaats! Helaas voor de 2e keer op rij niet meegedaan maar dat heeft niets te maken met de opdracht maar gewoon om het feit dat het even niet lukte Maar voor de komende opdracht ga ik wederom weer mijn uiterste best doen want de maandopdracht is het leukste en leerzaamste deel van BP!!
Groet Kees _________________ Leerdams Kristal, made in Japan.....
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum