Gender: Male Age: 44 Joined: 23 Dec 2011 Posts: 154 Location: Friesland
Posted: Fri 23 Dec 2011, 22:06 Post subject: Waar Korhoenders op Sallandse Heuvelrug
Komend weekend ben ik hier in de buurt op visite en heb me voorgenomen eens te kijken of ik ze kan ontdekken. Hebben jullie nog adviezen waar ik moet wezen ed? (eventueel een wegnaam voor de tomtom zou al mooi zijn). _________________ Canon R7, Sigma 150-600C, INNOREL RT90CM, Manfrotto MVH502AH Pro, Cosina 100 mm f/3.5 Macro
Gender: Male Age: 37 Joined: 06 Mar 2006 Posts: 422 Location: Raalte
Posted: Fri 23 Dec 2011, 22:29 Post subject:
Ik zie dat je vraag aan ed is gericht maar zal hem wel even voor je beantwoorden :d
Je kan natuurlijk gewoon over de hoofdweg rijden, maar dan is de kans klein dat je ze ziet. De kans is sowiso klein, maar wil je ze zien dan moet je kijken in de bomen. Ze eten namelijk voornamelijk ( dat ruimt ook nog eens ) zaad van berkenkatjes, boomknoppen en diverse bessen ( zomer ). Rij naar de parkeerplaats aan de schouwenburgweg. Zet daar je auto neer en na een eindje lopen, loop je zo de Heuvelrug op. Links en recht kunnen ze nog wel eens in de bomen zitten. Je hebt wel geluk nodig...
Gender: Male Age: 44 Joined: 23 Dec 2011 Posts: 154 Location: Friesland
Posted: Sat 24 Dec 2011, 10:21 Post subject:
ok bedankt voor de tips! Hopelijk heb ik geluk. _________________ Canon R7, Sigma 150-600C, INNOREL RT90CM, Manfrotto MVH502AH Pro, Cosina 100 mm f/3.5 Macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum