Posted: Tue 03 Jan 2012, 21:04 Post subject: Te koop: Sigma 170-500mm f5-6.3 APO
Omdat ik net een Canon EF 400mm f5.6L USM heb gekocht, verkoop ik deze in goede staat verkerende Sigma 170-500mm f5-6.3 APO.
Goede lens voor beginnende vogel- of sportfotografen.
Inclusief camouflagetape; indien je deze niet nodig zou hebben, is die er vrij simpel af te halen zonder sporen na te laten.
Het is een lens die niet al te zwaar weegt na een dagje op stap.
Verder is er ook nog de doos en tas bij om de lens eventueel in op te bergen.
Posted: Tue 03 Jan 2012, 23:45 Post subject: Sigma 170 - 500 mm + Nikon D200 body
Dag Joachim,
Indien er een overvloed aan reacties is.., je mag ze doorsturen naar mij, ik zag dat ik ook nog een dergelijke geweldige lens in mijn kluis heb liggen...
Mag weg voor dezelfde € 350.= (met pijn) waarvoor jij hem hier aanbied, incl een mooie origineel groene foudraal.
De gebruikerssporen zijn minimaal, de kwaliteit is optimaal.
Alleen afhalen, daarbij ook de mogelijkheid om te testen, afspraak maken is via mij PM of email-adres.
Een NIKON D200 body is in eventueel ook in de verkoop.
Posted: Sat 07 Jan 2012, 23:22 Post subject: SIGMA 170-500 en NIKON D200 VERKOCHT !!
Dag,
Een onverwacht groot aantal reacties op mijn annonce leverde inmiddels een potentiële koper op, en ik verwacht in de komende week de D200 en de Sigma 170-200 aan een nieuwe eigenaar over te kunnen dragen.
De mensen die reageerden hebben allen persoonlijk antwoord ontvangen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum