J.A. van der Giesen wrote: |
... Ik heb even gekeken op fotoapparatuur.nl ze zien er inderdaad mooi uit maar als je de omschrijving leest stappen ze beiden over naar Canon. Als ik dat zie denk ik Waarom ??? Prijs misschien, voor mij in ieder geval wel...
|
Nou voor mij is de keus gemaakt, ik ga morgen bij www.cameratools.nl de D40 halen met het glaswerk erbij. |
Quote: |
D40 |
Quote: |
De 40D heeft nog steeds met 6,7 fps de snelheid met zich mee, terwijl de 450D op zijn beurt 2 megapixel meer heeft bij eenzelfde 1.6x APS-C formaat (dus werkelijk 2 megapixels winst). |
*JoopG. ![]() Sorry het is inderdaad de 40D maar bij nader inzien had ik beter voor de D40 kunnen gaan. Vanmorgen de camera gekocht en ja daarna gelijk naar de zaak toe om te werken, dus geen tijd om hem even uit te pakken. Nou dat heb ik vanavond gedaan en je raad het al hij doet gewoon helemaal NIETS ![]() De batterij opnieuw op de lader maar gewoon vol, weer in de camera maar nog NIETS ![]() Moedeloos kan je hier van worden. Dus maar weer eens zien dat ik even tijd heb en terug naar de winkel. Dus al met al hoop ik inderdaad dat dit de goede keus is geweest. Groet, Jeroen van der Giesen |