Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

TKA Canon 1D Mark II N

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 7:48    Post subject: TKA Canon 1D Mark II N
In excellente staat incl. originele doos en toebehoren.
Niet professioneel gebruikt. Van dec. 2005. 31000 clicks.
Gaat weg i.v.m. MkIII.
Prijs: € 2650.

Reageer via PB.

Last edited by burningarrow on Thu 22 Mar 2007, 22:18; edited 2 times in total
Back to top
Reply with quote

Jaap Schelvis

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 8:29    Post subject: Re: TKA Canon 1D Mark II N
burningarrow wrote:
Niet professioneel gebruikt.
Dat kun je ook heel verkeerd uitleggen Cool Heb je er mee gebasketbald?

burningarrow

PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 11:46    Post subject: Re: TKA Canon 1D Mark II N
Jaap Schelvis wrote:
burningarrow wrote:
Niet professioneel gebruikt.
Dat kun je ook heel verkeerd uitleggen Cool Heb je er mee gebasketbald?

Nee want het stuitert niet zo goed en ook niet mee geijshockeyd, alhoewel 'ie wel goed zal glijden ..... Smile
Back to top
Reply with quote

Ron van Elst

PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 20:26    Post subject: Vraagje:
Hoe oud ?
Hoeveel opnamen?
Waarom doe je hem weg?

Kritieke vragen lijkt mij voor een 2e hansje met zowat nieuwprijs.

http://www.shutterstock.com/g/ronvanelst
Back to top
Reply with quote

burningarrow

PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 22:16    Post subject:
Info toegevoegd, prijs aangepast.
Back to top
Reply with quote

Peter Grobben

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 22 Mar 2007, 22:45    Post subject:
Het goedkoops bij konijnenberg, nu 3299,00 euro, scheelt toch nog 650,00 euro, lijkt me een redelijke prijs voor een bijna nieuw toptoestel.
Denk dat die wel een nieuw baasje vind.

Rudi Debruyne

PostPosted: Fri 23 Mar 2007, 0:54    Post subject:
Denk het niet Peter. De voorintekenprijs van de Mark III is hier OVERAL (kreeg 2 mails hierover en weet nog één plaats die mij niet mailde maar waar ik wel bestelde, zonder voorschot) net geen 3000 €. excl.
Een Mark II van 2 jaar oud en met zoveel cliks mag nu niet meer kosten dan 2000 vind ik. Dat is nog altijd 60 % van de prijs van het NIEUW model met veel meer mogelijkheden en voor iemand waarvoor de BTW teruvorderbaar is scheelt het amper een paar honderd €....

Focilux - CANON intekenactie Eos-1D MArk III| www.focilux.be

Geachte,

Groot nieuws van CANON

De EOS-1D MARK III is de opvolger van de EOS-1D Mark II N en is nu 's werelds snelste digitale spiegelreflexcamera. Het toestel kan bij continu-opnamen 110 grote JPEG-beelden vastleggen (30 bij RAW-indeling) met een resolutie van 10,1 megapixel en een snelheid van 10 beelden per seconde. Twee "DIGIC III"-processors zorgen voor een extra hoge snelheid en resolutie en introduceren 14-bits beeldverwerking bij de EOS-serie.
Met dit totaal gewijzigde ontwerp krijgt de EOS-1-serie, het vlaggenschip van Canon, een hele reeks nieuwe functies en verbeteringen, waaronder een 3-inch LCD-scherm met Live View-modus, een EOS Integrated Cleaning System, een nieuw AF-systeem met 19 kruismetingspunten en lichtmeting in 63 beeldzones.

INTEKENACTIE ZEER BEPERKT in TIJD:
Tot 19.03.07 STIPT krijgt u de kans om de Eos-1 D Mark III body aan te kopen aan een uitzonderlijk lage prijs
Namelijk 2999€ +BTW = 3628€ incl BTW 21 %

De inschrijving is héél eenvoudig:
Het volstaat om 1000€ te storten op rek 290-0033167-14 van focilux bvba
(IBAN: BE94 2900 0331 6714 - BIC: GEBABEBB -SWIFT: GE BA BEBB 290-0033167-14) van Focilux bvba.
Een factuur wordt u dan per kerende opgestuurd.
Het toestel zal moeilijk leverbaar zijn, en zodoende bent u de bij de eersten die het toestel in ontvangst zullen nemen. Een voorrangslijst zal opgemaakt worden.

CANON CLINIC

Noteer alvast in uw agenda: 27 april CANON CLINIC, met sensor cleaning + promoties U krijgt nog verder nieuws

Lees meer http://www.focilux.be

Focilux bvba - Kortrijksepoortstraat 272 - 9000 Gent 2007. www.focilux.be
Tel.: +32 (0)9 225 00 50 - Fax : +32 (09) 223 90 64 - Email : focilux@focilux.be

groet, Rudi
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote

peter wijn

PostPosted: Fri 23 Mar 2007, 11:08    Post subject:
ik vind het - gevoelsmatig - niet heel netjes om dit onder het draadje van die meneer te hangen rudi.
je kan er rustig ander draadje openen natuurlijk. ik snap dat je het goed bedoelt.
Back to top
Reply with quote

René Kriek

PostPosted: Fri 23 Mar 2007, 17:20    Post subject:
Ach, als ik goed reken is de z.g.a.n. mark II nog altijd bijna €1000,- minder duur dan de nieuwe mark III (als je geen BTW kan aftrekken). Toch een aardige marge zou ik zeggen! Wink

Rudi Debruyne

PostPosted: Mon 26 Mar 2007, 22:24    Post subject:
Ik kreeg hierover ook een PM en dat schreef ik terug. Ik vind als je een prijs openbaar maakt dat je ook maar het risico moet lopen dat iemand dat te veel vindt en dat zelfs argumenteert. Ik begrijp het niet Peter, elders openen is dan wel goed. We zijn hier toch om elkaar te helpen? ook de potentiële kopers van zo'n duur ding...

Quote:
Het spijt me, maar het internet is een openbaar forum waar dit risico navenant is. Ik begrijp je wel hoor, maar BP wil IEDEREEN helpen, ook de koper van een product. Je had moeten zetten dat de prijs via persoonlijke mail te onderhandelen was. Nee, di is enkel jou fout hoor, ik verkoop al 22 jaar proffesioneel, dus ik weet wel een beetje goe dit gaat, vooral via e-mail zakt de vraagprijs van wagens vaak MET DE HELFT. Ik wens je dit alvast niet toe! Geluk met je verkoop, ik zou het op verschillende fronten proberen. Maar nogmaals: ik vind dat mij hier geen enkele schuld te verwijten valt. Dit heb je enkel aan jezelf te wijten omdat het een product is waarvan een prijs vaststaat. Trouwens ik dacht dat je meteen ook inzag dat je veel te hoog begon?

groet, en hopelijk sans rancune van jou???

(Late reactie door afwezigheid)
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote

burningarrow

PostPosted: Mon 26 Mar 2007, 22:54    Post subject:
Rudi Debruyne wrote:
Ik kreeg hierover ook een PM en dat schreef ik terug. Ik vind als je een prijs openbaar maakt dat je ook maar het risico moet lopen dat iemand dat te veel vindt en dat zelfs argumenteert. Ik begrijp het niet Peter, elders openen is dan wel goed. We zijn hier toch om elkaar te helpen? ook de potentiële kopers van zo'n duur ding...

Quote:
Het spijt me, maar het internet is een openbaar forum waar dit risico navenant is. Ik begrijp je wel hoor, maar BP wil IEDEREEN helpen, ook de koper van een product. Je had moeten zetten dat de prijs via persoonlijke mail te onderhandelen was. Nee, di is enkel jou fout hoor, ik verkoop al 22 jaar proffesioneel, dus ik weet wel een beetje goe dit gaat, vooral via e-mail zakt de vraagprijs van wagens vaak MET DE HELFT. Ik wens je dit alvast niet toe! Geluk met je verkoop, ik zou het op verschillende fronten proberen. Maar nogmaals: ik vind dat mij hier geen enkele schuld te verwijten valt. Dit heb je enkel aan jezelf te wijten omdat het een product is waarvan een prijs vaststaat. Trouwens ik dacht dat je meteen ook inzag dat je veel te hoog begon?

groet, en hopelijk sans rancune van jou???

(Late reactie door afwezigheid)

Alleen jammer dat je in jouw argumentatie mijn camera 9 maanden ouder maakt. Dec. 2005 - mrt 2007 = 1 jaar en 3 maanden.
Back to top
Reply with quote

Rudi Debruyne

PostPosted: Tue 27 Mar 2007, 20:00    Post subject:
Mijn excuses hiervoor, maar blij dat het is rechtgezet. Hoop tenslotte dat je er een goede (en eerlijke) prijs voor krijgt. Maar misschien kun je nu en dan een foto plaatsen, dan zien we dat ie goed werkt(e). Wink

Groet, Rudi
Back to top
Reply with quote

burningarrow

PostPosted: Tue 27 Mar 2007, 20:07    Post subject:
Foto's met deze camera zijn hier te bekijken:

http://www.pbase.com/burningarrow
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1