Quote: |
misschien is digiscopen iets voor je, www.digiscopix.nl |
R.Gjaltema wrote: |
Hoi iedereen.
Ik ben een beginnend fotograaf. |
Ik zag nu ook dat er een canon sx50 hs op de markt is. Dit is een mega zoom camera tot 1200mm vergroting. Is dit mischien een andere optie. Zag laatst iemand die zo, n camera gebruikte en kon beduidend verder fotograferen dan mij. En dan heb je geen eens zo, n dikke lens mee te nemen. Zou graag jullie reacties horen. Vind het nu jammer dat ik door de afstand veel vogels niet kan vastleggen. Zelfs niet herkenbaar als bewijsfoto. |
Ik zag nu ook dat er een canon sx50 hs op de markt is. Dit is een mega zoom camera tot 1200mm vergroting. Is dit mischien een andere optie. Zag laatst iemand die zo, n camera gebruikte en kon beduidend verder fotograferen dan mij. En dan heb je geen eens zo, n dikke lens mee te nemen.
|
janvangastel wrote: |
Heel veel informatie over digiscoping is ook te vinden op http://www.birdforum.net/forumdisplay.php?f=243. Ik ben er zelf ook net mee begonnen. Nadeel is wel, dat je geen snelle en vliegende vogels kunt fotograferen, of je moet geluk hebben. Misschien dat ik daarvoor ooit een 300 mm lens of zoiets koop. |