Beste Leo en Martijn,
Bij de hut van Vledder heb ik ook eerst CNF genoemd, maar al snel wordt vledder een begrip. Net zoals nu Lemele al genoeg zegt, en een begrip is nu. Ook op mijn zeetochten vermeld ik of ik met peterodroma of met Delta safarie mee ben geweest, of de prive hut van David Verdonck. Volgende maand ga ik naar Glenn zijn hut, mag ik dat niet zeggen bij plaats of beschrijving ? De HBN schommelkop stond al bij mijn apperatuur, toen hut 1 nog alleen een gat in de grond was. Door een fotomaat van mij (Frank Adrieans) kwam ik met Han in contact en mochten Gerard en ik hut 1 huren. Helaas lag Han in het ziekenhuis in Gambia met voedselvergiftiging en bracht zijn partner/vrouw ons naar de hut. Wij waren ook eerst sceptisch over gratis reklame, gezien we al moesten betalen.
Maar na nu 17 keer in zijn hutten te hebben gezeten, heb ik er een hobby vriend bij en heb ik veel contact met Han. Ook mocht ik proefdraaien met een handje vol sekte leden in tempel 4.
Maar omdat nu hut 3 een succes is moet die het maar aan iedereen verhuren? Omdat hut 1,2 en 4(vanaf 20 sept tehuur) te min waren? Jullie laten toch ook niet zomaar onbekende in je huis/tuin? Wat denk je wat die hut kost ?
Ook gaat er een groot gedeelte naar projecten en landschappen, dit jaar is er zelfs aan een oeverzwaluwwand en ijsvogel broed plaatsen gewerkt.
Ook kan je de boshutten cancelen met slecht weer en een nieuwe afspraak maken, en dan nog de BTW eraf, hier gaat het niet om geld. Ik ken Han nu lang genoeg om te weten dat die helemaal uit zijn dak gaat als een fotograaf een topdag heeft gehad. Dat is zijn doel en dan gaat de mond op mond reclame van zelf, de beste die je kan hebben.
@, Martijn, Ik wil evt wel met je mee gaan, maar ik vraag dan wel een onkosten vergoeding (benzine en huur hut). Laat maar weten via PB, ook voor andere BPixers.
Mvg,
Marco