Quote: |
Hans schreef:
is er een internetgoeroe die mij kan uitleggen waarom ik die vogelhutten per provincie niet in beeld krijg,maar alleen een "dode" kaart? mac os10.3 browser mozilla 1.6 ???? java??? |
Daniël schreef:
De hutten in het gebied zelf zijn alleen met een excusies te bereiken |
Daniel1975 wrote: |
Bij de Ackerdijkse plassen komt er aan de noord-oostkant een hut bij. Voor fotografie komt die trouwens wel te hoog te liggen als ik het zo inschat en moet je naar beneden gaan fotograferen---> geeft geen mooie platen.
De hutten in het gebied zelf zijn alleen met een excusies te bereiken en die zitten maaaaaaanden vooruit al vol ![]() Kunnen we vanuit Birdpix geen excursie aanvragen? ![]() |
Karel wrote: |
Voor de mensen die informatie over schuilhutten kwijt willen; misschien kunnen we eenzelfde format hanteren. bv. locatie, bereikbaarheid, vrij toegankelijk of niet, sites of literatuur waar iets meer in terug te vinden is, en uiteraard voor deze site relevante informatie over fotokansen (niet op andere sites of literatuur terug te vinden) als; te verwachten soorten in welke tijd van het jaar, welke lichtomstandigheden op tijdstippen van de dag, gemiddelde afstand tot objecten, enz.
Misschien kunnen de beheerders van Birdpix een map vergelijkbaar aan die van de Werkmap aanmaken, zodat er ook een foto bijgeplaatst kan worden, of een detailkaartje voor de bereikbaarheid. Karel |
Eerder gaf ik aan: Ik heb de sitebeheerder van birdshome.nl een mailtje gestuurd met opmerkingen ten aanzien van incompleet en stil (lijken) liggen van ontwikkeling van site. |
Peter Jacobs wrote: |
Het lijkt me dat het beschikbaar stellen van de gegevens het best via birdpix kan gebeuren. Voor de wijze waarop de presentatie ingevuld dient te worden is contact met de beheerder nodig.
Peter |
Karel wrote: |
Peter je idee dat "....Karel en Pim ...... willen .... wel wat uitzoek- / schrijfwerk verrichten om vogelkijkhutten informatie te verzamelen en actueel te houden " is niet helemaal wat ik bedoel ...
Karel |
Misschien zou het te ver voeren om een "voor-wat-hoort-wat" beleid te gaan voeren (bv je krijgt pas toegang tot deze map als je ook een bijdrage hebt geleverd |