Hallo allemaal,
Mijn vrouw en ik wandelen graag in de natuur, en zitten in de juni maand op een camping aan de kust. Nu zitten daar meeuwen die nestelen in de boom! Wij hadden dit nog nooit gezien, maar voor jullie is dat vast geen nieuws! We wilden dit echter best wel eens fotograferen, maar ja met een klein digitaal camera'tje zijn de resultaten belabbert! We overwegen nu dus de stap om eens een betere camera te kopen, en eens vaker de natuur in te trekken om met name vogels te fotograferen(we moeten flink "kwijlen"van de foto's op deze site, en willen dit ook graag). We hebben vandaag net een mooie verrekijker gekocht bij de vogelbescherming in Zeist, nu de camera nog!
Als je dan een beetje op internet snuffelt, blijkt dat de CANON EOS serie de meest gebruikte camera is, of zit ik er nu helemaal naast? We zijn eens bij een fotozaak geweest, en waren best gecharmeerd van een 350D met EF 75-300 zoomlens. Maar ja, komt nog een tasje bij en geheugenkaart, toch nog weer bijna 1100 eurie! geeft verder niet, maar is dit wat we zoeken, of is dit ruim overbemeten? Of kunnen we beter doorsparen en wat anders kopen? Graag jullie advies!