Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

[IA]Blubb beanbag Animocheck

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 11 Oct 2006, 21:28    Post subject: [IA]Blubb beanbag Animocheck
Op mijn zoektocht naar mijn ultieme beanbag lijkt de blubb nog steeds het meest op de bonenzak waarnaar ik zelf op zoek ben.

http://www.birdsasart.com/blubb.htm

Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die hem op het verlanglijstje hebben staan en gelijk willen meebestellen.
Het komt neer op 80 euro (100 dollar) exclusief de verzendkosten binnen Nederland en eventuele douanekosten die we uiteraard verdelen wanneer we gesnapt worden.
Er is geen kortingsregeling mogelijk onder de 10 stuks en de definitieve factuur knal ik online ter controle.
Vanuit mijn huis stuur ik de spullen dan weer door of kan je ze ophalen als je in de buurt woont.
Bij 10 stuks nemen zij de verzendkosten vanuit de states naar Nederland op zich.
Los is het 13 dollar per beanbag.

Ik wil best het voortouw nemen en alles regelen maar ik kan niet 10 of meer keer 80 euro voorschieten.
Daarom vraag ik aan de mensen die hem willen het bedrag na bekendmaking van mijn gegevens over te maken. (Je krijgt al mijn persoonlijke gegevens, Althans bijna alles)

Ik hoop op aardig wat bestellers zodat wel kunnen gaan onderhandelen over de prijs. Ik stel voor dat we tot de 18/20e inschrijvingen toelaten en dan bestellen.
Deze IA loopt momenteel ook op birdpix en ik zal ze uiteindelijk samenvoegen om zo verder over de prijs te kunnen onderhandelen.

Bestellers :

Dynamik
Golfman
Hans van Agen
williedevries
Alexander Koenders
jvdheuvel
Peter Ploeg
Wim Smeets (interesse)
Jaap La Brijn

*Door de discussie de startpost aangepast. Nu is het volgens mij wel duidelijk dat ik een BLUBB ga kopen en mensen zoek die hem ook willen zodat we het gezamenlijk kunnen doen en zo misschien toch nog wat korting kunnen afdwingen.

* Het bestellen van andere beanbag via deze IA is niet mogelijk
* Het discusieren over de "hoge" prijs, het zelf maken/ontwerpen etc etc is niet de bedoeling.

Informatie vragen over de BLUBB die niet op de webpagina van de ontwerper staat kan via mij.(Deze vragen mag je ook hier posten dan ga ik erachteraan).
Ik heb afgesproken dat ik eventuele vragen kan doorsturen waarna hij ze ZSM zal beantwoorden. Maar volgens mij is de site best duidelijk.

Last edited by dynamik on Sun 22 Oct 2006, 15:09; edited 6 times in total
Back to top
Reply with quote

Ed Agter

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 11 Oct 2006, 22:21    Post subject: Blubb
Schrijf mij maar in voor de Blubb. Het lijkt me ook het beste wat te koop is voor de echt lange lenzen. Ik stuur je een pb met mijn gegevens.

Golf-man
Reply with quote

olle griese

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 11 Oct 2006, 22:28    Post subject:
mooi ding, ik zal de foto,s eens uitprinten en naast de naaimachine van mijn vrouw leggen want ik vind 80 euro (175 gulden, ja sorry ik weet het) toch wel erg veel geld voor een bonenzak Rolling Eyes

dynamik

PostPosted: Wed 11 Oct 2006, 22:34    Post subject:
olle griese wrote:
mooi ding, ik zal de foto,s eens uitprinten en naast de naaimachine van mijn vrouw leggen want ik vind 80 euro (175 gulden, ja sorry ik weet het) toch wel erg veel geld voor een bonenzak Rolling Eyes

Ik ben er ook mee bezig geweest maar na 1 kapotte naaimachine omdat het niet lukte is dit goedkoper Laughing
Back to top
Reply with quote

williedevries

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 12 Oct 2006, 15:17    Post subject: Blubb beanbag Animochek
Geen beschadegingen aan raam en lens. Dit ziet er goed uit.
En voor dat geld kan ik geen naaister krijgen die dit perfect met de goeie stoffen namaakt. Ga dus bestellen.

Hans van Agen

PostPosted: Thu 12 Oct 2006, 20:19    Post subject:
Goed plan! Count me in!
Ik heb je een pb gezonden!
Hans
Back to top
Reply with quote

Alexander Koenders

PostPosted: Thu 12 Oct 2006, 21:11    Post subject: ach waarom niet
Doe mij dan ook maar noteren voor het geval dat.........de mijne kapot gaat
Reply with quote

HKo

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 11:41    Post subject: Beanbag
Zie eens op het forum Digiscoping en fotografie en dan het onderwerp:
Dubbele bonenzak waar te koop?
Hierop heb ik al eens gemeld dat deze bonenzak gemakkelijk door jezelf te maken is. Kosten 5 Euro en wat handigheid + wat tijd.
Vr. gr. Hko.

dynamik

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 12:46    Post subject: Re: Beanbag
HKo wrote:
Zie eens op het forum Digiscoping en fotografie en dan het onderwerp:
Dubbele bonenzak waar te koop?
Hierop heb ik al eens gemeld dat deze bonenzak gemakkelijk door jezelf te maken is. Kosten 5 Euro en wat handigheid + wat tijd.
Vr. gr. Hko.

Sorry mocht dit iets te hard overkomen het is niet persoonlijk bedoeld. Maar ik ben het ....... dat iedereen maar zit te jammeren dat je hem zelf kan maken. JA DAT WETEN WE NU WEL.

1) Je hoeft hem niet te bestellen
2) Maak hem zelf maar vervuil dit onderwerp niet met onzinnig commentaar. Start een discussietopic erover op een ander plekje Laughing
3) Sommige mensen hebben wel 80+ euro over omdat ze bijv geen tijd hebben om het te maken of er gewoon geen zin in hebben.

Dit is proven "technology" en niet iets wat experimenteel is.
Alexander Koenders gebruikt er blijkbaar 1 en is er dusdanig tevreden erover dat ie er eentje extra op de plank wil hebben.

Uiteindelijk willen we zoveel mogelijk reacties zien van bestellende mensen. Dan hou je in zo'n IA ook wat overzicht Wink

Last edited by dynamik on Fri 13 Oct 2006, 15:23; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote

peter wijn

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 14:08    Post subject:
dynamik

Quote:
spuugzat

dat is snel... kort lontje? past zeker bij een dynamisch karakter.

daar gaat je overzicht in je "IA".

Peter

PS ik haal dit weg als jij je tekst verandert in een beetje normaal intermenselijk nederlands.

PS Toevallig vind ik de reactie van HKO aardig wat toevoegen. Als reminder. Bewezen techniek. my left foot!
Back to top
Reply with quote

dynamik

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 15:50    Post subject:
peter wijn wrote:
dynamik

Quote:
spuugzat

dat is snel... kort lontje? past zeker bij een dynamisch karakter.
daar gaat je overzicht in je "IA".
Peter
PS ik haal dit weg als jij je tekst verandert in een beetje normaal intermenselijk nederlands.
PS Toevallig vind ik de reactie van HKO aardig wat toevoegen. Als reminder. Bewezen techniek. my left foot!

Dat spuugzat is meer omdat ik om zo veel mogelijk mensen te vinden deze IA op meerdere plekken ben gestart en overal in het algemeen hetzelfde gejammer hoor. Ja gejammer.
En lol dynamisch karakter Smile leuk verzonnen !!!!! Ik ben inderdaad zeer dynamisch maar wel eerlijk en oprecht.

Ik kan de reactie van HKO ook waarderen maar niet in dit onderwerp.
Zoals we allemaal weten en kunnen lezen is dit een inkoopactie voor BLUBB.
GEEN discussie dus over welke bonenzak,rijstzak of mickeymousepoppetje met een rits erin we moeten gaan kopen.
Nee we willen allemaal een blubb kopen omdat we die graag als beanbag willen hebben.
En het laatste regeltje draait het allemaal om.

Nogmaals. Het is een IA voor de BLUBB wil je geen blubb of wil je zelf knutselen of heb je tips, start dan aub je eigen topic. Iedereen die een blubb wil kan er hier eentje bestellen en aan overige opmerkingen hebben wij even geen boodschap dus laat ze dan ook aub achterwege.

Misschien tijd voor een echte admin om een extra stukje in de vorm van een marktplaats reglement als sticky op te nemen waarin er striktere regels komen voor bijvoorbeeld inkoopacties. Dan kan dit geneuzel gelijk meegenomen worden en hoeft dit nooit meer te gebeuren.
En kunnen de kleuterachtige reacties als die van Peter met "dreigementen" van ik laat het staan hoor uitblijven.
Dus Peter als het je gelukkig maakt laat je het lekker staan Wink
Vooralsnog heb ik gelijk met mijn reactie ondanks dat ik hem wellicht iets had mogen nuanceren.
Maar dan nog is het geen persoonlijke aanval geweest naar HKO maar naar mensen zoals jezelf die blijkbaar gewoon niet lezen.
Volgens mij is een inkoopactie met 1 product niet echt moeilijk om te begrijpen.

Ik heb daarom ook de startpost aangepast zodat deze nu wat duidelijker is.
Volgens mij kunnen we het dan weer over zinnige dingen hebben Wink
Back to top
Reply with quote

HKo

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 19:08    Post subject: [IA] Blubb beanbag Animocheck
@Dynamik
Had nou vandaag even RUSTIG de diverse reacties doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat mijn opmerking niet voor jouw bedoeld was, maar een antwoord is voor “Olle Griese”, als info voor zijn reactie van 11 oktober.

Jouw antwoord toen aan “Olle Griese” is eigenlijk ook vervuiling van dit onderwerp.

@Peter Wijn
Inderdaad dit was gewoon een reminder van mij.

Verder zand erover.

Met vriendelijke groet,

Hko (Hendrik Kooistra)

dynamik

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 19:47    Post subject: Re: [IA] Blubb beanbag Animocheck
HKo wrote:
@Dynamik
Had nou vandaag even RUSTIG de diverse reacties doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat mijn opmerking niet voor jouw bedoeld was, maar een antwoord is voor “Olle Griese”, als info voor zijn reactie van 11 oktober.

Jouw antwoord toen aan “Olle Griese” is eigenlijk ook vervuiling van dit onderwerp.

Ik heb het heel rustig gelezen maar omdat ik geen quotes zag kon ik niet weten dat het voor Olle was Wink

Maar inderdaad zand erover
Back to top
Reply with quote

olle griese

PostPosted: Fri 13 Oct 2006, 21:57    Post subject: Re: [IA] Blubb beanbag Animocheck
HKo wrote:
@Dynamik
Had nou vandaag even RUSTIG de diverse reacties doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat mijn opmerking niet voor jouw bedoeld was, maar een antwoord is voor “Olle Griese”, als info voor zijn reactie van 11 oktober

Bedankt voor de tip Hendrik Wink
Excuss dynamiet dat ik je topic verstoor, ga rustig verder met je handel

Rob Scholten

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Dec 2006, 18:50    Post subject:
Heb zelf een soortgelijke bonenzak, deze heb ik gekocht van een collega die ze maakt. Kosten circa € 22,50.
Adres en tel.nr. via email of PB

Groet Rob

Last edited by Rob Scholten on Thu 28 Dec 2006, 9:58; edited 2 times in total
Back to top
Reply with quote

Alexander Koenders

PostPosted: Wed 27 Dec 2006, 19:28    Post subject: bonenzak
Wanneer komt de zak?
Reply with quote

dynamik

PostPosted: Wed 27 Dec 2006, 21:23    Post subject:
Ik zal mijn mailarchief en rekening even controleren aangezien ik geen betaling van je kan herinneren. Maar ja ik kan ernaast zitten.
De rest van de mensen heeft hem al binnen.
Ik mail je straks wel even of ik inderdaad iets over het hoofd gezien heb hij ligt hier in elk geval op de plank.
Back to top
Reply with quote

Alexander Koenders

PostPosted: Wed 27 Dec 2006, 22:23    Post subject: kom ik hem halen
Als je hem hebt liggen dan wil ik hem wel komen halen.
V.w.b. de betaling die had je van mij nog niet want ik zou deze afrekenen als ik hem kwam halen. hebben wij mailcontact over gehad.

groet

Alexander
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum