olle griese wrote: |
mooi ding, ik zal de foto,s eens uitprinten en naast de naaimachine van mijn vrouw leggen want ik vind 80 euro (175 gulden, ja sorry ik weet het) toch wel erg veel geld voor een bonenzak ![]() |
HKo wrote: |
Zie eens op het forum Digiscoping en fotografie en dan het onderwerp:
Dubbele bonenzak waar te koop? Hierop heb ik al eens gemeld dat deze bonenzak gemakkelijk door jezelf te maken is. Kosten 5 Euro en wat handigheid + wat tijd. Vr. gr. Hko. |
Quote: |
spuugzat |
peter wijn wrote: | ||
dynamik
dat is snel... kort lontje? past zeker bij een dynamisch karakter. daar gaat je overzicht in je "IA". Peter PS ik haal dit weg als jij je tekst verandert in een beetje normaal intermenselijk nederlands. PS Toevallig vind ik de reactie van HKO aardig wat toevoegen. Als reminder. Bewezen techniek. my left foot! |
@Dynamik
Had nou vandaag even RUSTIG de diverse reacties doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat mijn opmerking niet voor jouw bedoeld was, maar een antwoord is voor “Olle Griese”, als info voor zijn reactie van 11 oktober. Jouw antwoord toen aan “Olle Griese” is eigenlijk ook vervuiling van dit onderwerp. |
@Dynamik
Had nou vandaag even RUSTIG de diverse reacties doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat mijn opmerking niet voor jouw bedoeld was, maar een antwoord is voor “Olle Griese”, als info voor zijn reactie van 11 oktober |